صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال

1090

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
20،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه
کد ملک 16345
زمین
623 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال 

 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت همراهان خوش ذوق ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید، دلتان شاد، جیبتان پر پول.

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا در کشور هستند، شمال کشور به دلیل نکات مثبت نظیر؛ مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری و داشتن آب و هوای فوق العاده متقاضی بسیاری دارد، پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، پس تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

منطقه دریا بیشه یکی از بخش های شهر جنگلی و ساحلی نوشهر می باشد؛ شهر نوشهر به دلیل داشتن جنگل های بکر و زیبا، یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد و افراد زیادی خواهان خرید ویلا در این شهرستان هستند؛ اگر قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، کلیک کنید.

این ویلا به صورت تریبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای تریبلکس از سه طبقه مجزا تشکیل شده اند، و این نوع ویلا به دلیل ارتفاع 3 طبقه ای، منظره و چشم انداز بکر و نابی به طبیعت همیشه سبز شمال را دارا می باشند؛ از طرفی این سبک از ویلاها به دلیل داشتن طبقات بیشتر و استفاده از تجهیزات بیشتر در ساخت، دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای دوبلکس و نیم پیلوت می ‌باشند؛ ظاهر بسیار زیبا و لاکچری ویلای تریبلکس، باعث شده است افراد زیادی خواهان خرید این نوع ویلاها باشند؛ اگر شما قصد 

خرید ویلا تریبلکس را دارید؛ کافیست روی لینک کلیک کنید.

یکی دیگر از مزایای بسیار فوق العاده این ویلا، رئوف گاردن زیبا و دلباز آن می باشد که یک محیط آرامش بخش را با منظره جنگل به وجود آورده است و می تواند یک روز بیاد ماندنی را برای شما در کنار خانوادتان و دوستان بسازد.

رئوف گاردن چیست؟

طراحی رئوف گاردن و ساخت  بام، المان های مختلفی مانند؛ آلاچیق، چمن های طبیعی و مصنوعی، نیمکت، باربیکیو، استخر و... مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مشاهده و  خرید ویلا جنگلی کافیست، روی لینک کلیک کنید.

متراژ زمین 623 متر و 500 متر زیر بنای این ویلا می ‌باشد؛ این ویلای فول امکانات 4 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، که در سازه تریبلکس طراحی شده است، این ویلا فول امکانات می باشد؛ امکاناتی نظیر درب ریموت دار و ضد سرقت، پنجره دوجداره، تاسیسات گرمایی شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت را دارا می باشد، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه امکانات برای ویلا نمی باشید.
این ویلای تریبلکس جنگلی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار و همچنین سند آن به صورت 6 دانگ می باشد، خیالتان بابت این ویلا از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و اسوده میتوانید خریداری کنید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار دیگر، کلیک نمایید.

شرایط پرداخت این ویلا جنگلی به صورت نقد و اقساط و معاوضه می باشد، پیشنهاد مشاوران مالی دنیز به شما عزیزان خرید این ویلا تریبلکس جنگلی در شمال می باشد، برای خرید ویلا اقساطی کافیست کلیک کنید.

این ویلا دارای استخر و جکوزی می باشد، اگر جزو آن دسته از عزیزانی هستید که خرید ویلا استخر دار برای شما یک الویت می باشد، این ویلا گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد. 

مشاوران مجرب ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، برای ارتباط و تماس با مجموعه دنیز کافیست به بخش

تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


محدوده آدرس: اطراف دریابیشه

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16345
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه