صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

586

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
20،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط2ماهه بدون بهره
کد ملک 16442
زمین
905 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال 

 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت همراهان ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید.

امروز در خدمت شما هستیم، تا شما را با یک دستگاه، ویلای دوبلکس جنگلی در شمال کشور در رویان زیبا که جزو شهرستان نوشهر محسوب می شود، معرفی نماییم؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید، کافیست ما را تا انتها همراهی کنید، تا شما با این ویلا ارزنده بیشتر آشنا شوید. 

 شمال کشور به دلیل داشتن آب و هوای خوب و پاک، و جنگل های سرسبز و طبیعت زیبایی که دارد، از جمله دریا و... باعث جذب توریست و عموم مردم شده است.

 این ویلا در رویان و در شهرستان نوشهر، در یکی از پر آوازه ترین شهر های استان مازندران است، قرار دارد؛ این شهر دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد، سینما و سواحل زیبا، دیو چشمه و موزه کندلوس و .... جزوه مناطق گردشگری نوشهر محسوب می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا ساحلی نسبت به خرید ویلا جنگلی متقاضی بیشتری دارد، شما با خرید ویلا ساحلی میتوانید دسترسی سریع به مرکز شهر و مراکز خرید، مراکز درمانی و از همه مهمتر به سواحل بینظیر خزر داشته باشید.

این ویلا دوبلکس در یکی از شهرک های برند و فول امکانات طراحی و احداث شده است، امنیت این ویلا توسط نگهبانی که 24 ساعته از ویلا

در شهرک محفاظت می کند، تامین می شود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای جنگلی، دارای  905 متر زمین و 500 متر زیر بنای این ویلا می باشد، که در سازه دوبلکس طراحی و احداث شده است.

این ویلای لوکس دارای 5 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، و دارای امکانات کامل مانند تاسیسات گرمایی مثل شوفاژ و شومینه، گرمایش از کف و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت را دارا می باشد، که شما دیگر نیاز به تهیه این امکانات نمی باشید، دیگر امکانات این ویلا سرویس ایرانی و فرنگی، کابینت و کمد دیواری شیک، کاغذ دیواری مدرن، آلاچیق و ...  می باشد.

فضای ویلا با درختان و پوشش گیاهی سبز و با گل کاری طراحی شده است، در حیاط آلاچیقی قرار دارد، که زیبایی خاصی به محیط حیاط بخشیده است.

بازدید از این ویلا دوبلکس در نوشهر را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

دغدغه همه خریداران برای خرید ویلا در شمال اسناد و مدارک رسمی ویلا می باشد، این ویلا داری اسناد رسمی کامل، سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان می باشد، هم چنین برای این ویلا شرایط فوق العاده ای برای پرداخت در نظر گرفته شده است، شرایطی نظیر نصف به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، خرید این ویلا فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

 

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید

ویلا دنیز همراه همشگی شماست.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16442
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه