صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلای نیم پیلوت جنگلی درشمال

خرید ویلای نیم پیلوت جنگلی درشمال

746

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16395
زمین
220 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت شما همراهان عزیز، ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب و آروم باشه؛ امروز می خواهیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت در شمال کشور در خدمت شما باشیم.

اگر قصد خرید ویلا نیم پیلوت و یا خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمی خودتان، همراهی کنید.

درمیان انواع گزینه های ساخت و ساز در شمال با معماری های متفاوتی برخورد می کنیم، برخی ویلاها ساده و برخی لاکچری میباشند؛ این نکته را یادآور می شویم که تمام زیبایی های شمال زاده هوای خوب و خاک ناب هستند و لذت زل زدن به چنین طبیعتی وسوسه انگیز تر به نظر می رسد.

اول از همه می‌خواهیم ویلا نیم پیلوت را برای شما توضیح بدهیم، تا متوجه شوید ویلای نیم پیلوت چه نوع ویلایی است.

منظور از ویلای نیم پیلوت، ویلای نیم طبقه است، و کافی است بین ویلای فلت و نیم پیلوت اختلاف ایجاد کنیم؛ عموماً این نیم طبقه صرف اتاق خواب انباری و یا پارکینگ می شوند، و این می‌تواند بسته به سلیقه شخصی جابجا شود.

اضافه نمودن تنها نیم طبقه به ویلا فلت، سبب می‌شود، بر زیبایی های ویلا افزوده گردد؛ نمونه جدید، از ویلا فلت، با سرعت، سبقت بگیرد. ضمن اینکه به ارتقای قیمت هم منجر خواهد شد که به نوبه خود نیکوست.

خرید ویلا شهرکی؛ ویلا شهرکی، یکی از بهترین تصمیماتی که هرکس می تواند بسته به بودجه و اندوخته مالی خود با خرید ویلا در شمال انجام دهد؛ علاوه بر اینکه می‌تواند به راحتی و بدون دغدغه به محل اقامت به یکی از خوش آب و هوا ترین زیر و زیباترین نقطه ایران سفر کند، می تواند یک سرمایه گذار در شمال با سود خوب برای خود رقم بزند.

ویلا شهرکی نسبت به دیگر ویلا های معمولی در شمال دارای تفاوت هایی می باشند و قوانین حاکم بر آن ها نیز هم کاملا متفاوت است، ویلا شهرکی از مزایای خوبی که دارد، می تواند از امنیت بالایی برخوردار باشد؛ این ویلاها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد، و هرگونه رفت و آمدی با نظارت نگهبان شهرک خرید ویلا شهرکی برای کسانی که فقط در تعطیلات تابستانی و نوروز به شمال سفر می کنند، و در روزهای دیگر سال ویلا خالی از سکنه می باشد، بسیار گزینه مناسبی است.

این ویلای نیم پیلوت در جاده دریا قرار دارد، و فاصله آن تا دریا ۱۰ دقیقه می باشد، و فاصله تقریبی آن تا جنگل هم ۱۵ دقیقه می باشد، اگر شما قصه خرید ویلا ساحلی را دارید، می توانید این ویلا را نظر خود قرار دهید.

خرید ویلا اقساطی؛ یکی دیگر از خوبیهای این ویلا، شرایط پرداخت آن است، که به صورت نصف مبلغ ویلا، نقد، پرداخت می‌شود، و باقی مانده آن به صورت اقساطی، پرداخت می‌شود.

این ویلا دارای ۲۲۰ متر زمین، و ۱۷۰ متر بنای نیم پیلوت، می‌باشد؛ در این بنا سه خوابه مستقل تعبیه شده است، در آشپزخانه ویلا کابینت ام دی اف کار شده است، و در اتاق خواب کمد دیواری، نصب شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب شده، و هر کدام دارای کنتور جداگانه است؛ و ویلا در بافت کامل مسکونی قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما آنلاین در ارتباط باشید.

و برای ارتباط با ما میتوانید از گزینه تماس با ما استفاده کنید.


محدوده آدرس: جاده دریا

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16395
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه