صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس نما شیک در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما شیک در شمال

1129

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16403
زمین
980 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما شیک در شمال 

 

با سلام، خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

 

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک ویلا دوبلکس ساحلی در یکی از شهرهای فوق العاده زیبا مازندران در رویان که جزو شهرستان نوشهر می باشد، را معرفی کنیم. 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، و خرید ویلا ساحلی قصد را دارید؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم ما را تا انتها همراهی کنید.

 

این ویلای ساحلی در شهر زیبا و جنگلی رویان بنا شده است؛ شهرستان نوشهر یکی از شهرهای جنگلی و سرسبز و ساحلی استان مازندران محسوب می شود؛ که به دلیل داشتن روستاهای زیاد، ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ به همین دلیل، نوشهر با داشتن مناطق تفریحی و گردشگری فراوان و جنگل های زیادی که در اطراف نوشهر وجود دارد؛ باعث جلب توجه افراد زیادی شده است، که عموم مردم و توریست های زیادی علاقمند به تفریح و گذراندن تعطیلات خود در این شهر زیبا هستند؛ همچنین نوشهر به جاده پر طرفدار چالوس بسیار نزدیک می باشد.

چنانچه قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید؛ کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

برای ساخت ویلا به صورت دوبلکس هزینه زیادی مصرف میشود؛ زیرا این ویلاها اغلب به صورت مدرن و لوکس بنا می شوند، در این صورت قیمت ویلا دوبلکس نسبت به بقیه سازه ها بیشتر می باشد.

برای خرید ویلا دوبلکس جنگلی کافیست روی لینک کلیک کنید.

 

اگر بخواهیم به سند و مدارک این ویلا توجه کنیم؛ خیالتان باید بابت اسناد راحت باشد؛ زیرا این ویلا دارای سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان می باشد؛ و نیز پایان کار می باشد؛ شما برای دیدن خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلا اقساطی دارید؛ این ویلا دوبلکس گزینه مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا میتوانید این ویلا را به صورت نقد و اقساط و حتی معاوضه، خریداری کنید.

این ساختمان دارای حیاط بسیار وسیع می باشد، همچنین فول امکانات می باشد، امکاناتی نظیر؛ دوربین مدار بسته، درب ریموت دار و الاچیق در حیاط و فضا سازی در حیاط با درختان و گیاهان زینتی دیزاین شده است؛ که میتوانید نهایت لذت را از فضای این ویلا ببرید.

ویلا دوبلکس برای خانواده های پر جمیعت پیشنهاد خوبی می باشد؛ پیشنهاد مجموعه دنیز بازدید از این ویلا جنگلی در رویان زیبا می باشد.

این ویلا جنگلی به دلیل موقعیت عالی، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در شمال می باشد، زیرا شمال کشور به دلیل پیشرفت زیاد در زمینه ساخت و ساز ویلا، باعث کسب درآمد و دریافت سود بسیار از خرید و فروش ویلا می باشد، سرمایه گذاران با سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال میتوانند پیشرفت مالی بسیاری داشته باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید؛ تا مشاوران حرفه ای و مجرب دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز  بهترین ها را برای شما آرزو می کند.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16403
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه