صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال

702

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
18،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 2ماهه بدون بهره
کد ملک 16466
زمین
1100 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ دوبلکس جنگلی در شمال

عرض سلام و درود خدمت همه ی همراهان عزیز و ارجمند ویلا دنیز؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ راستی، حال دلتون چطوره؟

امروز اومدیم تا شما رو با یک دستگاه ویلا باغ جنگلی در شمال کشور آشنا کنیم؛ پس اگه قصد خرید ویلا باغ رو دارید، با ما همراه باشید.

این ویلا باغ دارای ۱۱۰۰ متر زمین می باشد که ۴۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، برای راحتی شما عزیزان، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است.

خب، اگر بخوایم به لوکیشن این ویلا بپردازیم، باید بگویم که این ویلا در یکی از بهترین و زیباترین شهرهای استان مازندران بنا شده است؛ این شهر دارای سواحل زیبای دریای خزر و همچنین جنگل های سرسبز شمال می باشد؛ همین دلیل باعث شده است که اگر کسی قصد خرید ویلا جنگلی یا خرید ویلا ساحلی را داشته باشد، این شهر بهترین گزینه برای او می باشد.

طراحی این ویلا باغ به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس چه مزیت ها و چه معایبی دارد؟

این نوع ویلا به دلیل طراحی در ۲ طبقه مجزا از هم، فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار می دهد؛ همچنین اتاق نشیمن این نوع ویلا معمولا بزرگ تر از سایر ویلاها می باشد؛ و اما اگر بخواهیم به معایب این نوع ویلا بپردازیم، باید خاطر نشان کنم که ویلای دوبلکس دارای قیمت بیشتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت می باشد؛ به همین دلیل، تنها افراد کمی در جامعه توانایی خرید ویلا دوبلکس را دارند.

 این ویلای دوبلکس در سال ۱۳۹۷ بنا شده و نوساز می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره برداری است.

یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی این ویلا، شرایط فروش نقد و اقساطی آن می باشد؛ شما با پرداخت نیمی از مبلغ ویلا، کلید آن را تحویل خواهید گرفت و ما بقی مبلغ را طی ۲ ماه باید بپردازید؛ البته نا گفته نماند که اقساط ان بدون بهره می باشد.

 اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد؛ زیرا شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است، لوکس ترین شهرک منطقه می باشد؛ شما با خرید ویلا شهرکی به دلیل حضور نگهبانی ۲۴ ساعته، خیالتان از بابت امنیت ویلا آسوده خواهد بود.

این ویلا دارای سند شش دانگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ همچنین می توانید از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز هم دیدن فرمایید.

حیاط سازی این ویلا فوق العاده زیبا می باشد؛ به گونه ای که در باغچه آن انواع گل و گیاهان زینتی کاشته شده است که احساس بسیار خوبی به آدم می دهد؛ همچنین پارکینگ مسقف برای ویلا در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید خودروی شخصی خود را در آن پارک کنید؛ درب ورودی حیاط آن ریموت دار می باشد.

این ویلا فول امکانات بوده و هر امکاناتی که دلتان بخواهد در آن وجود دارد؛ از سایر امکانات باید به استخر، سونا و جکوزی آن اشاره کنیم.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک کنید.

 

از اینکه سایت مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید از شما سپاس گذاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16466
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه