صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ سند دار شهرکی در مازندران

فروش ویلا باغ سند دار شهرکی در مازندران

627

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
18،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19717
زمین
1000 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1390
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ سند دار شهرکی در مازندران

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ

 1000 متر زمین 

200 متر بنا

مدارک کامل

داخل شهرک

 

مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا را به افرادی توصیه می کند که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری و نزدیک به جاده ی تهران خرید داشته باشند. می دانیم خرید ویلا نوساز با متراژ بالا در مناطقی مانند نوشهر که تعداد ملک های قابل فروش کم و تعداد تقاضا زیاد است، خیلی گران تر می باشد. در نتیجه توصیه می شود اگر می خواهید ویلایی با حیاط بزرگ و متراژ بالا بخرید، این ویلا را معامله کنید و با کمی هزینه آنرا طبق سلیقه خود در بیاورید!

یکی دیگر از ویژگی های این ویلا داشتن باغی به متراژ 800 متر مربع می باشد. با داشتن باغی بزرگ در ویلای خود علاوه بر زیبایی، مدام هوای تازه استنشاق می کنید. پناه بردن به باغچه جذاب و کوچک خود، از ترافیک و آلودگی های شهر حال شما را خوب می کند. هر شخصی برای خود سبکی متفاوت در دیزاین خانه خود را دارد، زندگی در باغ ویلا این امکان را به شما خواهد داد که متناسب با سلیقه شخصی خود باغ ویلای خود را دیزاین کنید و هرگونه که مایل هستید تغییر دکوراسیون دهید. به عنوان مثال ممکن است شما علاقه به داشتن آلاچیق، استخر یا حوضچه، صندلی و میز در فضای آزاد  باربیکیو و کاشتن درختان زیاد و بلند قامت و ... دارید؛ باغ ویلا بزرگ برخلاف آپارتمان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی حق انتخاب داشته باشید.

 

همچنین این ویلا واقع در شهرک می باشد. یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت ویلایتان در زمانی که در آن حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

 

 


 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر نوشهر، یا ویلا ارزان قیمت، ویلا فلت و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه