صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ سند دار در شمال

خرید ویلا باغ سند دار در شمال

841

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
9،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساطی 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17476
زمین
1500 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ سند دار در شمال 

 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت همراهان ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید.

در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلا در چمستان آشنا خواهید شد.

 

طبق نظر سنجی از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، ویلا یا سازه ی دوبلکس و دارای استخر و داشتن حیاطی زیبا و دلباز مورد پسند و مورد تایید همگان و بیشتر برای متقاضیان خرید ویلا در شمال می باشد.
این ویلا باغ زیبا دارای امتیازات مثبت و فول امکانات می باشد، این ویلا باغ در یکی از شهر های سرسبز شمال در شهرستان توریستی چمستان در یک منطقه بکر و زیبا در سازه دوبلکس در سال 1397 احداث شده است.
 
 فروش ویلا در چمستان در بخش‌ جنگلی که با سازه‌ های متنوع مدرن در شهرک یا به صورت ویلا مستقل وجود دارند، ما در این قسمت می‌خواهیم یک ویلا دوبلکس فروشی در چمستان که درون شهرک قرار دارد؛ را به شما خریداران محترم با مشخصات کامل اشنا نماییم، تا چنانچه تصمیم به خرید ویلا در شهرک  در چمستان را گرفتید؛ اطلاعات کامل داشته باشید.
 
بازدید از این ویلا باغ زیبا را توسط مشاورین دنیز از دست ندهید.
 
این ویلا باغ در چمستان دارای متراژ 1500 متر مربع مساحت زمین و 300 متر مربع مساحت بنای ویلای لوکس می باشد، که دارای 3 اتاق به صورت مستر و سالن بزرگ و آشپزخانه مدرن با سرویس و تجهیزات مدرن و برند با کیفیت بالا می باشد، همانطور که می دانید برای دسترسی به طبقه دوم این ساختمان از طریق راه پله ای که در ویلا قرار گرفته است بسیار راحت می باشد و همچنین زیبای خاصی به فضای داخلی ویلا بخشیده است، که این نمونه ویلا در شمال جزو پر فروش ترین و دارای طرفدارانی زیادی به این سبک و نوع ویلا خصوصا با متراژ زمین زیاد می باشد.
 
برای مشاهده  خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا باغ دارای فضای سبز زیبا و رویایی با پارکینگ بزرگ در حیاط و دارای استخر بزرگ با بهترین شکل، زیباترین ویلا در این منطقه می باشد، این ویلا باغ با داشتن امکانات فوق العاده مانند؛ سونا و جکوزی و استخر و شاه نشین و نیز دارای سند مالكیت و مجوز ساخت و پایان کار میتواند به عنوان یک ویلای بی دردسر و امن با بهترین امکانات کامل در یکی از شهرک هاي زیبای منطقه مطرح گردیده است.
 
برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا استخر دار در شمال، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.
 
بنا به خواسته ی مالک شرایط پرداخت به صورت نصف نقد و مابقی به صورت اقساط معین ،پرداخت گردد، و همچنین شرایط معاوضه کردن برای این ویلا در نظر  گرفته شده است، برای مشاهده  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، فشار دهید تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز پاسخگو سوالات شما باشند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید

ویلا دنیز همراه همشگی شماست.

 

محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17476
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه