صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا در شهرک آس و برند در منطقه نوشهر

خرید ویلا در شهرک آس و برند در منطقه نوشهر

910

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22140
زمین
508 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا در شهرک آس و برند در منطقه نوشهر 

 

 با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز، با ما در معرفی این ویلای تریبلکس لوکس، در منطقه ساحلی، همراه باشید.

قطعا ویلایی که امروز در منطقه ی توریستی نوشهر، که در کمربندی ونوش، قرار دارد، بهترین ویلا در شمال محسوب می شود، نوشهر یکی از شهرهای توریستی در استان مازندران می باشد، که برای رسیدن به نوشهر از طریق جاده چالوس، برای عزیزانی که از سمت تهران می خواهند به شمال سفر کنند، یک جاده بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد، این ویلای لوکس، در سازه تریبلکس دارای متراژ زمینی به مساحت 508 متر مربع و زیربنای 400 متر مربع می باشد، این ویلای مدرن با بهترین امکانات، طراحی و ساخته شده است، بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

 

 یکی از امتیازات عالی این ویلا، فول فرنیش بودن آن می باشد، در واقع این ویلا به صورت مبله آماده فروش می باشد، این ویلا در هر طبقه با مبلمان و میز و صندلی، فرش و دیگر تجهیزات داخلی ویلا و.... دیزاین شده است، متریال بکار رفته بسیار با کیفیت و مدرن می باشد، شما با خرید ویلا مبله در نوشهر به راحتی می توانید بعد از انجام معامله برای سکونت اقدام کنید.

باید خاطر نشان کنم که این ویلای تریبلکس مدرن، دارای شرایط فروش به صورت نقد و اقساطی می باشد، یعنی کافیست شما خریداران عزیز در هنگام خرید ویلا تریبلکس، بخشی از مبلغ ویلا را نقد و مابقی آن را طی اقساط چندین ماهه پرداخت نمایید، همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت ویلا دنیز، دیدن فرمایید.

 در این ویلا، 4 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار بی نظیر و دیدنی می باشد، آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد، پوشش سقف ویلا از کناف و همچنین کف ویلا نیز سرامیک می باشد، در طبقه ی سوم، روف گاردن از دیگر بخش های مهم و زیبای این ویلای تریبلکس می باشد، که با چیدمان اسپرت و چمن مصنوعی و... فضای دلنشینی را به وجود آورده است، همچنین موقعیت بسیار مناسب ویلا، چشم انداز زیبای آن به سمت جنگل های سرسبز مازندران و دریای خزر می باشد، که با وجود روف گاردن، به راحتی می توانید از این طبیعت زیبا نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

 علت موفق شدن تیم ویلا دنیز در زمینه معاملات ملکی در شمال، داشتن صداقت و برقراری ارتباط صحیح با فروشنده است، و شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید، همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای دنیز ویلا در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با دنیز ویلا، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: نوشهر/کمربندی ونوش

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22140
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه