صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا اقساطی در محموداباد

خرید ویلا اقساطی در محموداباد

686

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17478
زمین
300 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا اقساطی در محموداباد 

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان همیشگی و عزیز ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس ساحلی  واقع در منطقه زیبای محموداباد را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

متراژ زمین 300 متر و 120 متر زیر بنای این ویلا می ‌باشد؛ این ویلای فول امکانات 2 اتاق خواب به صورت مستر که در سازه دوبلکس طراحی شده و نیز این ویلا ساحلی فول امکانات می باشد؛ امکاناتی نظیر درب ریموت دار و درب ضد سرقت، پنجره دوجداره، تاسیسات گرمایی شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و تاسیسات سرمایی کولر اسپلیت را دارا می باشد، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه امکانات لازم و ضروری برای ویلا نمی باشید.

قسمتی از متراژ این ویلای لوکس به آشپزخانه اختصاص داده شده است، که دارای کابینت ام دی اف با جنس مرغوب، هود، گاز و شیرآلات به روز و... می باشد، همچنین این ویلای ساحلی با داشتن سالن بزرگ و دلباز با پنجره های دوجداره رو به طبیعت زیبا و بکر شمال، انگیزه خرید ویلا در محموداباد را چند برابر می کند.


این ویلای دوبلکس ساحلی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار و همچنین سند آن به صورت 6 دانگ می باشد، خیالتان بابت این ویلا از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و اسوده میتوانید این ویلا مدرن را خریداری کنید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار دیگر، کلیک نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 اگر بخواهیم از قیمت ویلا بگوییم باید توجه به متراژ زمین و مساحت بنای ویلا و از همه مهم‌ تر نوع منطقه و موقعیت جغرافیایی و داشتن سند 6 دانگ و مدارک کامل و... همچنین با توجه به ارزش زمین در بهترین منطقه از محموداباد و هزینه ساخت چنین ویلایی با متریال مشخص و لوکس، در سازه دوبلکس می‌توان قیمتی بالاتر نسبت به ویلا فلت و بقیه ویلا بوده و ارزش بالایی برای مالک و فروشنده این ملک است.

با توجه به خواسته خریدار این ویلا به صورت نقد و اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، و پیشنهاد مشاوران مالی دنیز  به شما عزیزان خرید ویلا دوبلکس ساحلی در شمال می باشد، برای مشاهده و  خرید ویلا اقساطی کافیست کلیک کنید.

نمای بسیار زیبای این ویلا، به صورت نماسنگ طراحی شده است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل مقاومت بالای سنگ در مقابل تغییرات جوی هوا، طرفداران بسیار زیادی دارد.

یکی از نکته های بسیار مهم در  هنگام خرید ویلا، امنیت منطقه آن می باشد؛  خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، امنیت آن کاملا تضمین شده می باشد؛ علاوه بر شهرکی بودن، ویلا دارای سیستم امنیتی کامل است و دارای دوربین های مدار بسته، دزدگیر و همچنین درب ورودی ضد سرقت می باشد.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17478
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه