صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نما رومی در محمودآباد

خرید ویلا نما رومی در محمودآباد

684

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17532
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی در محمودآباد 

 

با سلام خدمت شما سروران گرامی، امیدوارم حالتون خوب باشه.

فروش ویلا ساحلی لوکس از این جهت نام‌ گذاری شده که در منطقه ساحلی در جوار دریای خزر احداث شده اند، و در شهرک ساحلی که ویلاهای مدرن و در سازه ویلا لوکس و به سبک مدرن می‌ باشد، خواهان زیادی دارند، و این ویلا دارای نکته های گفته می باشد، یعنی این ویلا در سازه نیم پیلوت در منطقه ساحلی و در شهر محموداباد توسط مهندسین مجرب شمال طراحی و احداث شده است، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا در شمال آشنا شوید.

فروش ویلا لوکس و شیک در شهرک ساحلی معروف، با سازه‌ ای شخصی‌ ساز و دیدنی با نمای تماما از سنگ گران قیمت در متراژ زمین به مساحت 200 متر با سند شش‌ دانگ با زیربنای در حدود 100 متر مربع به صورت کامل در شهرک و با امتیازات کامل شهرکی قرار گرفته است.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در محموداباد کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

امنیت این ویلای ساحلی توسط نگهبان مجموعه 24 ساعته تامین می شود، خرید ویلا در شهرک برند یک انتخاب بسیار فوق العاده ای می باشد، این ویلا ساحلی دارای نمای بیرونی  لوکس که از سنگ زیبا و به طور کل با سنگ تزئین شده، و متریال داخلی با کابینت mdf، شومینه، کاغذ دیواری و کف سرامیک، پله چوبی، پنجره ‌های قدی رو به شمال با دید جنگل و کوهپایه و 2 اتاق به صورت مستر با کمد دیواری و سرویس بهداشتی و حمام و تراس رو به چشم‌ انداز طبیعت شمال و محوطه ویلا پوشیده از گل ‌ها و درختان زینتی و... را در نزدیک ساحل مشاهده خواهید کرد.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 به خریداران ویلا ساحلی لوکس و مدرن در شمال پیشنهاد می‌ دهیم بعد از بازدید ویلا و مورد پسند واقع شدن، در مورد اسناد رسمی و کامل ویلا اطلاعات کافی بدست آورید، خوشبختانه این ویلا در محموداباد دارای اسناد رسمی و کامل مانند: سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و... می باشد، که شما عزیزان با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید. 

فروش ویلا ساحلی لوکس با قیمت ‌های میلیاردی در شمال ارایه می‌ شود، و دلیل آن ارزش زمین ساحلی نسبت به زمین‌ های جنگلی در شمال می ‌باشد، این ویلا با توجه به مصالح بکار رفته در ساخت، سازه نیم پیلوت و در منطقه توریستی محموداباد دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز صورت می گیرد، بازدید از این ویلا را توسط مشاورین مجموعه دنیز از دست ندهید.

زمانی که برای بازدید از ویلایی حاضر می شوید، موقعیت مکانی ویلا و سبک ویلا می تواند روی انتخاب شما تاثیر بگذارد، و بنا به دلایل دیگر ویلا در محموداباد نسبت به موقعیت و سبک های دیگر بسیار مناسب می باشد، و در ساخت این ویلا از مصالح با بهترین کیفیت استفاده است، تا در مواجه با شرایط آب و هوای شرجی شمال مقاومت خوبی داشت باشد.

 برای تماس با دنیز ویلا کافیست کلیک کنید.

 

محدوده آدرس: گ

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17532
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه