صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس با ویو رویایی

خرید ویلا دوبلکس با ویو رویایی

900

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
13،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17547
زمین
750 متر مربع
بنا
370 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس با ویو رویایی

 

 با سلام، خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

ویلا جنگلی  لوکس با ویو کوهپایه و جنگل"

در این آگهی یک ویلای دوبلکس ۵ خواب مستر، حدود ۷۵۰ متر زمین و ۳۷۰ متر مربع بنا در چمستان سرسبز در اختیار شما خریداران عزیز قرار دارد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا ارزنده آشنا شوید.

ویلای شهرکی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این امنیت حتی می‌ تواند از ویلاهای معمولی یا شخصی ساز بیشتر باشد، و تأمین امکانات اولیه مانند آب، گاز و برق برای یک ویلا بسیار مهم است، ویلاهای ساخته شده در شهرک، تمامی انشعابات و الزامات ضروری را دریافت نموده است، از این سوی

خرید ویلا در شهرک یک خرید بسیار با امنیت بالا می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس دارای امتیازات و امکانات کامل به صورت زیر می باشد:

اسناد رسمی و کامل مانند: سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و عیان و فول مبله، کابینت ممبران، شیرآلات و هود و سینک با بهترین کیفیت، انباری داخل ملک ،با ۲ عدد کولر اسپلیت، پکیج رادیاتور، شوفاژ، شومینه، نصب دوربین مداربسته آنلاین، سیستم اعلام حریق آنلاین، سیستم هوشمند دزدگیر، سیستم هوشمند کنترل از راه دور، سیستم افزایش قدرت آنتن دهی موبایل و اینترنت، نصب تابلو فشار قوی برق برای جلوگیری از افت فشار در مواقع اوج مصرف، آلاچیق، باربیکیو، آبنما، ویو ابدی جنگل، با در محیطی با نگهبانی ۲۴ ساعته، نما ساختمان سنگ پرسپولیس اصفهان، با بهترین متریال ساخت و توسط مهندسین مجرب ساخته شده است، بازدید از این ویلای دوبلکس جنگلی را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اتاق خواب مستر که امروزه به یکی از مهم‌ ترین آپشن‌ ویلاها و خانه ‌های لوکس تبدیل شده است، که این ویلا نیز دارای 5 اتاق خواب به صورت مستر می باشد.

قیمت ویلا در هنگام معامله بسیار مهم است، که معمولا ارزش و قیمت ویلا را بر اساس نوع سبک ویلا و منطقه ای که در آن قرار گرفته تعیین می کنند.

این ویلا دارای شرایط مناسب پرداخت می باشد، میتوانید این ویلا را به صورت نصف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره  و حتی معاوضه کردن خریداری

نماید و خرید ویلا اقساطی شرایط فوق العاده بدست امده می باشد که میتوانید نهایت استفاده از این فرصت بدست امده ببرید. 

ویلا غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم‌ ترین آن امنیت است ندارند، پس با خرید این ویلای شهرکی جنگلی با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته و ویلا دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت خرید خود را تضمین کنید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید و برای پاسخ به سوالات خود، میتوانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران مجرب و کاربلد ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17547
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه