صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نما مدرن سوپر لاکچری در مازندران

خرید ویلا نما مدرن سوپر لاکچری در مازندران

765

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
13،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18210
زمین
450 متر مربع
بنا
680 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن سوپر لاکچری در مازندران

 

با سلام، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

با توجه به طبیعت ویژه شمال کشور و آب و هوای بینظیر آن، یکی از بهترین انتخاب برای دوری از شلوغی شهر و گذراندن تعطیلات، خرید ویلا در شمال می باشد.

به ویلاهایی که در فاصله نزدیک و دسترسی مناسب به دریا قرار گرفته اند، و همجوار دریا و ساحل می باشد، ویلاهای ساحلی گفته می شود، و ویلای ساحلی با گذر زمان، ارزش پیدا می کند، از این سوی اگر به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستید، قطعا خرید ویلا ساحلی یک سرمایه گذاری هوشمند و قوی می باشد، ویلاهای ساحلی به جاده های شهری و مراکز خرید و رفاهی دسترسی سریع و راحتی دارند، و در فصول سرما نیز دچار مشکل نمی شوید.

این ویلای دوبلکس دارای 450 متر زمین و 680 متر زیربنا می باشد، ساخت مهندسی با بهترین متریال، یکی از ویژگی های فوق العاده ی این ویلای ساحلی می باشد، این ویلای لاکچری دارای رئوف گاردن می باشد، که برای کف آن از چمن مصنوعی و آلاچیقی در قسمتی از این مکان نظر گرفته شده است، که یک محیطی زیبا و پر از آرامش را به وجود آورده است، علاوه بر رئوف گاردن این ویلا دارای استخر که در تمام فصول آماده استفاده می باشد، و استخر این ویلا به صورت مستطیل با کاشی های شیک و با وجود پنجره در اطراف این استخر، دید عالی به نمای بیرونی ویلا دارد و فضای استخر کاملا سرپوشیده می باشد، خرید ویلا استخر دار در شمال فوق العاده ترین انتخاب می باشد، همچنین  این ویلا دارای سونا و جکوزی می باشد، و با این امکانات جزو ویلاهای لاکچری در نوشهر محسوب می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر روی لینک رنگی مشخص شده کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا در شهرک در شمال هستید، ولی ویلای مورد علاقه ی خود را پیدا نکرده اید، پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز بازدید از این ویلای لوکس در نوشهر می باشد، که قطعا با یکبار دیدن عاشق این ویلای زیبا خواهید شد.

از دیگر امکانات ویلا می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

حیاط ویلا از سنگ فرش، محوطه این ویلا از درختان و گیاهان زینتی دیزاین شده است، که در کنار یکدیگر فضای زیبا و دلنشینی را ایجاد کرده است، و از امکانات درونی ویلا می توان به کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شومینه و شوفاژ، پکیج دیواری، کابینت کلاسیک با رنگ طوسی، کف سرامیک، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و... اشاره نمود.

ویلاهای سند دار یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا اقساطی می باشند، زیرا یک خرید بدون دردسر و مشکل می باشد، حال اگر ویلایی را بدون سند رسمی خریداری کنید، دچار مشکلات و ضرر های جبران ناپذیری خواهید شد، خوشبختانه این ویلای دوبلکس دارای اسناد کامل اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشد، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در نوشهر نمایید.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید، و برای تماس با مجموعه دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18210
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه