صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن با سند مالکیت

فروش ویلا مدرن با سند مالکیت

725

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17595
زمین
200 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا مدرن با سند مالکیت

 

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

شهر چمستان استان مازندران علاوه ‌‌بر اینکه از لحاظ رونق ویلا سازی، در ساخت‌ و‌ ساز بسیار پیشرفت نموده است، اخیرا  توریست و گردشگران زیادی برای بازدید از مناطق تفریحی و گردشگری چمستان به این شهر سفر می کنند، این ویلای مدرن نیز در چمستان طراحی و احداث شده است.

این ویلای جنگلی مورد نظر در شمال کشور و در شهر  چمستان قرار دارد، این ویلای دوبلکس دارای زیربنای به متراژ 130 متر مربع و در زمینی به متراژ 200 متر مربع می باشد، و نیز در منطقه تهرانی نشین و غیر بومی با چشم انداز زیبا به طبیعت زیبای چمستان واقع شده و دسترسی آن  به مراکز خرید، مرکز شهر و سایر امکانات رفاهی آسان می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی در محیط شهرکی واقع شده است، و دارای امنیت کامل می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در محیطی آرام و خلوت هستید، ویلای مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، زیرا این ویلای دوبلکس در شهرکی برند و فول امکانات دارای نگهبان و گیت ورودی می باشد، که امنیت ویلا توسط این شخص تامین میشود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین حیاط و محوطه این ویلا با درخت و گیاهان زینتی تزیین شده که بر زیبایی این ویلا افزوده است، و این ویلا دارای سالن بزرگی است که با وجود پنجره های قدی و بزرگ دوجداره، نور کافی به داخل ویلا می آید و همچنین دید خوبی نسبت به مناظر اطراف دارد، و دارای ۳ اتاق خواب در ابعاد استاندارد و به صورت مستر می باشد، که ۲ اتاق آن مستر می باشد، همچنین در هر یک از اتاق ها کمد دیواری تعبیه شده است.

برای نمای داخلی این ویلا از کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی و چوب استفاده شده است، و از امکانات این ویلا می توان به درب ضد سرقت، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند: شوفاژ و شومینه و کولر اسپلیت و پکیج دیواری و آشپزخانه این ویلا دارای امکاناتی نظیر هود، گاز، کابینت و … می باشد که همگی از متریال با کیفیت و درجه یک می باشند.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا سند دار به عنوان یکی از گزینه های مناسب و عقلانی در جهت سرمایه گذاری در بخش خرید ویلا در شمال می باشد، که امروزه توجه سرمایه گذاران و عموم مردم را به خود جلب کرده است.
 
قبل از خرید ویلا در شمال و خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان.

محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17595
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه