صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در نوشهر

801

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
35،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ماهه بدون بهره
کد ملک 17598
زمین
500 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس لاکچری استخردار در نوشهر

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

فروش ویلا شهرکی در شمال برای همه با هر سلیقه‌ ای امکان پذیر و مورد پسند خواهد بود، این ویلای تریبلکس فوق العاده لاکچری در شهر نوشهر در یکی از بهترین منطقه در شمال توسط مهندسین و طراحان مجرب، طراحی و احداث شده است، با ما همراه باشید، تا بیشتر با این ویلای لوکس آشنا شوید.

 

فروش ویلا استخردار در نوشهر، یک گزینه وسوسه انگیز در زمان خرید ویلا در شمال محسوب می شود، و ویلای استخردار فروشی در نوشهر متعلق است، به ویلایی جنگلی در دامنه جنگل و پای کوه با ویو همیشگی و ابدی به طبیعت نوشهر همراه است، که تصاویر آن واضح و آشکار است، برای مشاهده و

خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ساختمان به مساحت 330 متر بنا بسیار شیک و مدرن ساخته شده و متراژ زمین آن 400 متر است، که دارای آب و برق گاز مستقل و هم ‌چنین دارای سند مالکیت، شش دانگ، تک برگ و جواز ساخت و پایان‌ کار از مدارک کامل ساختمان محسوب گردیده است.

 این ساختمان در مکانی ساخته شده که با چشم اندازی بسیار زیبا و ابدی که با منظره بسیار زیبایی هم‌ چون دید به دریا و جنگل که فضای ساختمان را بسیار جذاب و دیدنی و دل ‌باز جلوه می‌ دهد، و از امکانات ویلا دسترسی آسان به شهر و مرکز خرید و... و نوساز بودن ویلا، نصب کنتور گاز و برق و آب، اتصال سیستم گرمایشی پکیج، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، استخر، سونا، جکوزی و انباری در ملک و... می توان اشاره نمود.

نمای بیرون این ویلا با مدرن با آبنما و محوطه سازی زیبا، نمای ساختمان با متریال سنگ، شیشه، فلز و سیمان که در بیشتر ویلاهای لوکس امروزی به چشم می ‌آید، بکار گرفته شده است، که زیبایی خاصی به این ویلا بخشیده است.

این ویلای جنگلی در محیط شهرکی واقع شده است، و دارای امنیت کامل می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در محیطی آرام و خلوت هستید، ویلای مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

این ویلای جنگلی دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر با امکانات کامل کاغذ دیواری و کمد دیواری و... و دیگر امکانات آن شامل سالن، آشپزخانه با کابینت ام دی اف درجه یک، کف سرامیک، آیفون تصویری، پنجره دوجداره، درب ضد سرقت، آلاچیق و از همه مهمتر دارای رئوف گاردن نیز می باشد، که با قرار گرفتن در این مکان به طبیعت زیبای نوشهر دسترسی دارید و می توانید نهایت لذت را از این موقعیت ببرید.

قبل از خرید ویلا در شمال و خرید ویلا اقساطی در شمال می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان. 

محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17598
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه