صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس سنددار در سی سنگان

فروش ویلا دوبلکس سنددار در سی سنگان

590

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
35،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19954
زمین
800 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سنددار در سی سنگان

مشخصات و امکانات کلی این ویلا ساحلی-جنگلی:

متراژ زمین 800 متر

متراژ بنا: 400 متر

4 خوابه مستر

 فول فرنیش کامل

روف گاردن با ویو بسیار زیبای جنگل

محیط کاملا تهرانی نشین

نگهبان ۲۴ ساعته

انشعابات مستقل

گرمایش پکیج

سرمایش اسپیلت

مدارک سند تک برگ

نور پردازی بسیار عالی

 استخر چهار فصل

حیاط سازی و گلکاری شده



 این بنای فوق العاده دارای  800 متر زمین است، و در این زمین  نسبتا بزرگ 400 متر بنای دوبلکس تشکیل شده است، و این بنا دارای 4 خواب متر  می باشد، و برای راحتی شما عزیزان در هر خواب، از مستر فول فرنیش استفاده شده است، مزایایی که این ویلا دوبلکس دارد، داشتن روف گاردن است که ویو شما را برای دیدن دریا و جنگل بیشتر می کند، و شما می توانید به راحتی از طبیعت بکر و دیدنی لذت ببرید و یک خاطره رویایی بسازید.

یکی از خوبی هایی که این ویلا لاکچری دارد، داشتن استخر، سونا و جکوزی است، که می تواند نظر شما متقاضیان گرامی را جلب خودش کند؛ داشتن استخر در ویلا، شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد، و شما هر موقعی و یا در هر فصلی که می خواهید، چه زمستان باشد چه پاییز می توانید به استخر بروید و لذت ببرید؛ اگر شما قصد خرید ویلا استخردار را دارید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

خرید ویلا شهرکی، و یا خرید ویلایی که امنیت زیادی داشته باشد، مدنظر همه مسافران می باشد تا خیالشان از امنیت ویلایشان آسوده باشد؛ این ویلا شهرکی از نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته استفاده شده است، تا امنیت را چندین برابر کند.

امروزه افراد به دنبال این هستند که چه ویلایی بخرند، تا برایشان دردسر نداشته باشد و خیالشان راحت باشد، و ما به شما پیشنهاد می دهیم که با خرید ویلا سنددار خیال خودتان را آسوده کنید. سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

 


 

شما می توانید برای اطلاعت بیشتر، با مشاوران ما انلاین در ارتباط باشید؛ و با پر کردن فرم مشاوره که در سمت راست صفحه قرار دارد، از مشاورین ویلا دنیز کمک بگیرید.

برای ارتباط با ما از طریق لینک تماس با ما، با مشاوران در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه