صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق هوشمند در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق هوشمند در نوشهر

341

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
35،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22763
زمین
1200 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس سنددار فوق هوشمند در نوشهر

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب و جیبتون پر پول باشه.

امروز در خدمت شما همراهان عزیز هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس سنددار فوق هوشمند در نوشهر بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، با ما همراه باشید.

همانطور که مستحضر هستید، این ویلا در شهر زیبا و توریستی نوشهر بنا شده است؛ این شهر یکی از مهم ترین شهرهای غرب استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن دریا، جنگل و کوهستان در کنار یکدیگر، سالانه مقصد بسیاری از مسافران از سر تا سر ایران می باشد؛ شهرستان نوشهر با شهرهای نور و چالوس همسایه و همجوار است.

طراحی این ویلای لاکچری به‌ صورت تریبلکس و در ۳ طبقه است که معمولاً هر طبقه مانند یک واحد مجزا دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن مساحت زیربنا و همچنین مساحت زمین بیشتر نسبت به سایر ویلاها، دارای قیمت بیشتری نیز می باشد؛ به همین دلیل همه افراد توانایی خرید این نوع ویلا را ندارند.

محل قرارگیری این ویلای مدرن، در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته است؛ ویلاهای شهرکی مزیت های زیادی دارند که مهم ترین آن ها، امنیت بالای این نوع ویلا می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته ی رنگی شده، از سایر ویلاهای شهرکی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای تریبلکس مدرن، ۱۲۰۰ متر و زیربنای آن هم ۵۵۰ متر می باشد؛ در این متراژ زیاد ویلا، ۴ اتاق خواب گنجانده شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 نمای بسیار زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ترکیب رنگی سفید و سیاهی که در نمای این ویلا کار شده است، بسیار دیدنی و زیبا است؛ شما دوستان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 سند این ویلا به صورت شش دانگ عرصه و اعیان می باشد؛ همچنین علاوه بر سند، این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کلیک کنید.

این ویلا دارای سیستم فول هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور می باشد که خیال شما را وقتی که در ویلای خود مستقر نیستید آسوده می سازد.

این ویلای فول آپشن، دارای استخر چهار فصل با تمامی تجهیزات و امکانات و همچنین جکوزی می باشد.

چشم انداز فوق العاده زیبای این ویلا به سمت دریای زیبای خزر و جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد.

 در حیاط، آلاچیق و باربیکیو در نظر گرفته شده است که در کنار باغچه ی سرسبز، فضای بسیار دلنشین و زیبایی را به ارمغان آورده است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22763
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه