صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس سنددار جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس سنددار جنگلی در چمستان

566

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17666
زمین
200 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام‌ خدمت همه شما همراهان عزیز‌ و همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم در این شرایط بحرانی و سخت کرونایی کشور، شما و عزیزانتان در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سندار که در شهر خوش آب و هوای چمستان بنا شده است را مورد نقد و برسی قرار دهیم؛ پس اگر شما قصد خرید ویلا چمستان را دارید، این آگهی را به صورت ویژه مورد مطالعه قرار دهید.

شهر چمستان یکی از خوش آب و هوا ترین شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد؛ این شهر یکی از بخش های شهرستان نور استان همیشه سر سبز مازندران محسوب می شود؛ این شهر کوهستانی بوده و از جنگل های بکر و نابی برخوردار می باشد؛ از این رو افرادی که در این شهر سکونت می کنند، ماکزیمم با صرف ده دقیقه می توانند به بکر ترین جنگل های ایران دسترسی داشته باشند؛ اگر شما از دوست داران طبیعت هستید و به دنبال خرید ویلا جنگلی می باشید این شهر یک اپشن عالی برای شما محسوب می شود.

متراژ کل زمین ویلا ۲۰۰ متر و زیربنای آن ۱۲۰ متر می باشد؛ ویلا دارای 3 خواب است که برای راحتی ساکنین، به صورت مستر می باشد؛ سالن بزرگ و دلباز ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد؛ توالت های ویلا به صورت ایرانی و فرنگی در نظر گزفته شده است.

 لازم به ذکر است که ویلا فول مبله بوده که این یک آپشن عالی برای آن محسوب می شود؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا مبله هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

ویلا های دوبلکس علاوه بر جذابیت خاص و منحصر به فردی که در طراحی داخلی و خارجی خانه دارند، یک آپشن عالی برای خانواده های پر جمعیت و یا کسانی که نیازمند به فضای بیشتر برای زندگی می باشند، است؛ این سبک از ویلاها به دلیل پخش شدن قسمت های مختلف خانه در دو طبقه، عموما فضای بیشتری را در اختیار ساکنین خود قرار می‌دهد و معمولاً دارای متراژ مساحت بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کلیک کنید.

ویلا به دلیل قرار گیری در یک شهرک لوکس، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته است که این نشان دهنده امنیت بالای ویلا می باشد.

حیاط ویلا بسیار شیک و زیبا طراحی شده است؛ ویلا دسترسی آسان و راحتی به جاده اصلی دارد؛ البته این هم ناگفته نماند که ویلا در بافت مسکونی بنا شده است و تمامی امکانات رفاهی آن مهیا می باشد.

سند ویلا به صورت تک برگ آماده تحویل به خریدار می باشد.


در صورتی که شما به دنبال خرید ویلا چمستان، هستید این آگهی دقیقا برای شما آماده شده است؛ در صورت نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید با مشاورین حرفه ای ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17666
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه