صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما رومی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در نوشهر

628

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
4،700،000،000 تومان
نصف نقد االباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 17746
زمین
360 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در نوشهر

با سلام و ارادت به همراهان عزیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ در این ایام بیماری کرونا، بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی و به حداقل رساندن عبور و مرور در شهر، به کادر درمان زحمتکش کمک بزرگی کرده باشیم.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی در نوشهر را معرفی کنیم.

این ویلای دوبلکس، در شهر توریستی نوشهر بنا شده است؛ شهر نوشهر که یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران نیز محسوب می شود، با شهرهای نور و چالوس هم جوار و همسایه است؛ این شهرستان ویلاهای ساحلی و جنگلی بسیار زیادی را در خود جای داده است؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی هستید، مطمئنن یکی از بهترین گزینه ها برای شما، شهر نوشهر می باشد.

این ویلای نما رومی دوبلکس، دارای 360 متر زمین می باشد که 270 متر آن را زیربنا دوبلکس ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده استفاده کردن می باشد.

اما یکی از مهم ترین مسائل در خرید ویلا در شمال، نمای ویلا می باشد؛ نماهایی که اغلب آن را در شمال مشاهده می کنیم، عبارتند از مدرن، رومی، کلاسیک، انگلیسی و ...؛ ولی جنس این نماها کاملا می تواند باهم متفاوت باشد؛ در بعضی از ویلاها، از سنگ برای نما استفاده می شود؛ در بعضی هم کامپوزیت، سیمان، چوب، آجر و ...؛ اما این ویلای دوبلکس، دارای نمای فوق العاده زیبا و مرغوب دارد؛ نمای این ویلا رومی و از جنس سنگ می باشد؛ سنگ به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل تغییرات دمای هوا دارد، در شمال طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ سنگ طی سالیان سال می تواند زیبایی خود را مانند روز اول حفظ کند؛ پس اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما رومی سنگی هستید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

این ویلا دارای سند تک برگ و مجوز ساخت می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن آسوده می سازد و لذت یک خرید دلنشین را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

 این ویلا به دلیل موقعیت مکانی عالی، دارای چشم انداز فوق العاده زیبا و مهیج دریا و جنگل در کنار هم، است؛ همین چشم انداز امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان است.

 این ویلای دوبلکس نما رومی، در یک شهرک بزرگ و برند بنا شده است؛ البته نا گفته نماند که این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

طراحی دکوراسیون داحخلی این ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ دیوارهای ویلا با کاغذدیواری و چوب پوشیده شده است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز باز هم با چوب تزئین شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت درجه 1، هود و گاز رو میزی است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17746
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه