صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

539

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی شرایط اقساط تا 4 ماه
کد ملک 17762
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی در چمستان

سلام و درودی مجدد خدمت همه شما همراهان‌ گرامی سایت تخصصی دنیز ویلا و با آرزوی حالی خوش و تنی سالم برای شما و عزیزانتان.

امروز در خدمت شما بزرگواران هستیم تا یک دستگاه ویلا نیم پیلوت سنددار شهرکی را که در منطقه چمستان واقع شده است به همراه شما عزیزان مورد نقد و برسی قرار دهیم؛ لطفا تا پایان این اگهی مارا همراهی کنید.

قبل از تجزیه و تحلیل امکانات ویلا، توضیخ مختصری راجع به شهر چمستان، خدمت شما همرهان ارائه می دهیم؛ چمستان شهری کوهستانی بوده و دارای آب و هوای کوهستانی می باشد؛ این شهر زیبا به دلیل کوهستانی بودن دارای طبیعتی بکر و ناب بوده که کمتر جایی قابل رویت می باشد؛ این شهر به دلیل نزدیک بودن به تهران، یک گزینه بسیار مناسب برای ساکنین تهران برای خرید ملک و ویلا و یا مسافرت می باشد؛ پس چنانچه شما هم ساکن پایتخت هستید و قصد خرید ویلا در شمال را دارید، شهر چمستان گزینه مناسبی برای شما می باشد.

این ویلا که در منطقه خوش آب و هوا بنا شده است، به صورت نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است؛ ویلا نیم پیلوت به آن دسته از ویلاهایی اطلاق می شود که از یک و نیم طبقه تشکیل شده اند؛ منظور از یک و نیم طبقه این است که این ویلا ها عموما مانند ویلا های فلت هم سطح با زمین بنا می شوند و در درون ویلا راه پله ای در نظر گرفته می شود که اتاق خواب یا اتاق خواب هایی که بالا تر از سطح طبقه اول قرار می گیرند را به همکف متصل می کند؛ این ویلاها، سبکی بین ویلا های فلت و دوبلکس می باشند و با طراحی داخلی و خارجی متفاوتی که دارند توجه های زیادی را در چند دهه اخیر به خود جلب کرده اند؛ همچنین خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

نمای این ویلای شیک و جذاب، رومی سفید می باشد؛ ویلاهای نما رومی سفید، از نظر قیمت به صرفه تر از ویلا های نماسنگ می باشند؛ این ویلا ها به دلیل ظاهر زیبا و قیمتشان طرفدارن زیادی دارند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نما رومی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای نما رومی سفید از نظر امنیت کاملا تضمین شده و مطمن می باشد؛ زیرا در یک شهرک به همراه نگهبانی بنا شده است؛ خرید ویلا شهرکی از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارند و محیطی مطمئن برای زندگی دائم را دارا می باشند؛ همچنین علاوه بر شهرکی بودن، این تمامی دزدگیر ها و حفاظ های در و پنجره ویلا نصب می باشد.
متراژ کل زمین این ویلا ۲۰۰ متر و زیر بنای آن ۱۰۰ متر می باشد؛ از مدارک ویلا می توان به سند آن که به صورت شش دانگ عرصه و عیان و پروانه پایان کار آن اشاره کرد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

محوطه و حیاط این ویلا به دست طراحان خوش ذوق به بهترین شکل طراحی و ساخته شده است؛ فاصله این ویلا با جاده اصلی حدودا ۱۰۰ متر می باشد و دسترسی آن به مراکز خرید آسان و راحت می باشد.

از امکانات داخلی ویلا می توانیم به ۲ خوابه بودن آن اشاره کنیم؛ دیوارهای ویلا با کاغذدیواری های جذاب و همچنین چوب تزئین شده است؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از پارکت می باشد و سقف آن به وسیله لوستر های جذاب زینت داده شده است.

ویو و چشم انداز ویلا به سمت جنگل بوده و بسیار چشم نواز می باشد؛ از امکانات آشپزخانه می توان به هود، گاز رو میزی و کابینت اشاره کرد؛ لازم به ذکر است در ساخت ویلا از متریال درجه یک بهره برداری شده است.


برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه اصلی سایت قرار داده شده است مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17762
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه