صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نمامدرن فلت با معماری خاص در شمال

خرید ویلا نمامدرن فلت با معماری خاص در شمال

607

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17831
زمین
230 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نمامدرن فلت با معماری خاص در شمال

با سلام و درود فراوان خدمت شما یک همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت با نمای مدرن شیک در منطقه جنگلی چمستان؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا فلت را دارید ما را انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

یکی از مناطق پر طرفدار برای خرید ویلا در شمال، چمستان است، که در گذشته به آن چمنستان میگفتند یکی از بخش‌های شهرستان نور است که ۱۵ کیلومتر با آن فاصله دارد؛ اگر از تهران قصد رفتن به چمستان را داشته باشید باید حدود ۱۸۰ کیلومتر را طی کنید.

طبیعت چمستان بسیار بکر و دست نخورده است که همین موضوع باعث شده افراد زیادی به فکر خرید ویلا در این منطقه بیفتند دریاچه الیمالات روستای ییلاقی لاویج که دارای آبگرم طبیعی است پارک جنگلی کشپل و روستای میرخمند از مناطق دیدنی اطراف چمستان است، و چمستان بهترین گزینه برای خرید ویلا جنگلی می باشد.

یکی دیگر از مزایای چمستان نبود ترافیک در ایام نوروز و تعطیلات است، که در بعضی از شهرها وجود دارد و واقعا آزار دهنده است؛ تصور کنید برای فرار از شلوغی به شمال پناه ببرید، اما ترافیک دست از سر شما بر ندارد، بنابراین برای خرید ویلا حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

 

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از خرید ویلا در چمستان را دارید، باید به یک سری نکات توجه کنید.

خرید ویلا در چمستان می‌تواند سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد و همچنین استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی این شهر زیبا از دیگر مزایای این خرید خواهد بود.

 

ویژگی های برجسته منطقه جنگلی چمستان:

۱_چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و دست نخورده ای است.

۲_تنوع ویلا و تنوع قیمت در چمستان بسیار به چشم می خورد.

۳_ قیمت ویلا در چمستان نسبت به مناطق دیگر پایین تر است و البته با در نظر گرفتن متریال های ساخت.

۴_چمستان دارای روستاها و ییلاقات مختلفی می باشد.

۵_چمستان دارای دریاچه، آب گرم، جنگل های زیبا و بی نظیر و مناطق گردشگری می با شد.

۶_چمستان دارای بیشترین حجم خرید و فروش ویلا در استان می باشد.

 

این ویلای فلت دارای ۲۳۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای همکف می باشد؛ در این بنا سه خواب به همراه مستر تعبیه شده است، انشعابات این ویلا از جمله آب برق گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب شده است، یکی از مزایای خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند تک برگ است؛ یعنی شما با خرید ویلا سند دار می توانید خیالی اسوده بعد از خرید داشته باشید و بدون هیچگونه دردسری این ویلا را خریداری کنید؛ یکی دیگر از مزایای این ویلا شهرکی بودن آن است، و شما با آسودگی خیال می توانید ویلای خود را ترک کنید، این شهرکی دارای نگهبانی ۲۴ساعته و دوربین های مداربسته می باشد. و شما با خرید ویلا شهرکی از ویلای خود مطمئن باشید؛ شرایط پرداخت این ویلا به صورت اقساطی می باشد، یعنی شما پس از خرید ویلا اقساطی، نصف مبلغ قرارداد را نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی آن را دارد، با مشاورین ما در ارتباط؛ باشید و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما مشاورین تحصیل کرده ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17831
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه