صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید 6دستگاه ویلانیم پیلوت نما آجری در شمال

خرید 6دستگاه ویلانیم پیلوت نما آجری در شمال

668

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17834
زمین
180 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید 6دستگاه ویلانیم پیلوت نما آجری در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی در منطقه چمستان، آن اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمی را همراهی کنید.

این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ شاید برای شما سوال پیش آمده باشد، که چمستان کجاست؟! چمستان از توابع استان مازندران است، که در بین شهرستان آمل و نور واقع شده است؛ چمستان از شمال و غرب به شهر نور از جنوب به بخش بلده و کوهپایه های البرز و از شرق به آمل منتهی می‌شود این منطقه از تابع شهرستان نور می باشد؛ ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است؛ دره های زیبای که در فصول سبز سال در زیر پای شما ترکیبی از ابرو درخت و خانه های روستایی با سقف های بارانی و کوه های زیبایی که در پشت اشعه خورشید می درخشند، درخشش منطقه را بیشتر از تصور می کند.

دو رود، وازرود و لاویج در دوطرف شهر چمستان را احاطه کرده‌اند؛ منطقه‌ای با طبیعت بکر و عالی که زیبایی و خرمی برخی منطقه آن گفتنی نیست.

این منطقه به دلیل وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که از منبع غنی جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد، طیف وسیعی از سلایق مختلف را در کنار هم جمع کرده است و همین خصوصیت ها چمستان را محبوب بسیاری از خریداران زمین و ملک در منطقه شمال و ترغیب آنها به خرید ویلا در چمستان ساخته است و شما با خرید ویلا جنگلی می توانید در این منطقه از آب و هوای بکر لذت ببرید.

می دانید مسیرهای مختلف برای رسیدن به شهر چمستان وجود دارد که شما هر دفعه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در تهران با برنامه‌ریزی سفری که دارید، یکی از راه ها، جاده هراز یا جاده چالوس را امتحان می کنید  به دلیل اینکه حین این سفر از بین کوه ها جنگل ها و مناطق سرسبز عبور خواهد کرد، اصلا خسته نخواهید شد که این موضوع یکی از مزایای مهم بزرگ خرید ویلا در شمال می باشد.

این ویلا دارای ۱۸۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای نیم پیلوت می باشد که در این بنا ۲ خوابه تعبیه شده است، برای طراحی نمای این ویلا از آجر استفاده شده است، که نمای ویلا را هر چه زیباتر می کند؛ انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت جداگانه نصب می باشد؛ یک موضوع مهم دیگر در مورد این ویلا داشتن سند است، شما با خرید ویلا سنددار هیچ مشکلی بعد از خرید ویلا نخواهید داشت و به راحتی و با خیال آسوده می توانید وارد ویلای خود شوید؛ یکی از مزایای خوب خرید این ویلا شرایط پرداخت آن است یعنی شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاور که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ویلادنیز در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما با مشاورین تحصیل کرده این مجموعه ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17834
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه