صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت مدرن در چمستان

خرید ویلا فلت مدرن در چمستان

1404

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17896
زمین
230 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن در چمستان

 

ویلایی که امروز آن را به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد، در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان که به دلیل ساخت و سازهایی که طی سال های اخیر در آن صورت گرفته پیشرفت عالی داشته است، و چمستان نیز یکی از شهر های توریستی استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن جنگل های وسیع و همچنین کوه های متعدد، مقصد بسیاری از گردشگران و عموم مردم می باشد.

موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی و امنیت آن کاملا تضمین شده است؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا در چمستان  و خرید ویلا فلت هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

یکی از مزایای مهم و قابل توجه این ویلای فلت، شهرکی بودن آن می باشد؛ خرید ویلا در شهرک به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، گیت ورودی، دوربین مدار بسته مورد توجه اغلب مشتریان قرار دارد؛ زیرا با وجود نگهبانی، امنیت این نوع ویلا تضمین می شود، و خرید ویلا با امنیت بالا اهمیت بسزایی دارد.

این ویلا جزو ویلاهای نقلی با توجه به متراژ آن محسوب می شود، مساحت زمین این ویلا 230 متر مربع  و 100 متر زیربنای  کل این ویلا فلت نقلی در چمستان می باشد، که دکوراسیون و متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و نمای بیرونی و داخلی ویلا توسط معماران حرفه ایی طراحی شده است.

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام خرید ویلا در شمال به آن توجه نمایید، ویلا باید دارای پروانه ساخت باشد، که در این صورت ویلا از سمت بنیاد مسکن دارای مجوز  برای شروع ساخت می باشد، و بعد از اتمام ساخت ویلا، اسناد و مدارک کامل اعم از پایان کار بودن و سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان را دریافت نموده است.

خوشبختانه این ویلای فلت در چمستان نکته ی گفته شده در متن بالا را دارا می باشد، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در چمستان نمایید.

در ساخت ویلا در چمستان باید از مصالحی استفاده شود که در مواجه با شرایط آب و هوایی شمال، دچار آسیب نشود، از این سوی در ساخت این ویلا از مصالح با کیفیت استفاده شده است، ویلا با نمای سنگ هم از لحاظ کیفیت سنگ بکار گرفته شده و زیباتر شدن نما، توجه افرادی را به خود جلب نموده است، برای مشاهده  خرید ویلا نماسنگ کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

هنگامی که برای بازدید از ویلایی حاضر می شوید، موقعیت و سبک ویلا و همچنین امکانات ویلا را مورد بررسی قرار دهید، این ویلا تمامی امکانات و تجهیزات لازم را مانند؛ کنتور آب و برق و گاز، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل از قبیل؛ شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت، کابینت و کمد دیواری از بهترین برند، درب ریموت دار و دوربین مدار بسته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پنجره های دوجداره و.... را دارا می باشد.

 این ویلا با داشتن اسناد کامل و رسمی می توانید اقدام به معامله در شمال نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17896
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه