صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی

734

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18127
زمین
220 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی

 

 سلام به همه همراهان گرامی امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

امروز قصد معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در چمستان را به شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز داریم.

 این ویلای نیم پیلوت 220 متر زمین و 120 متر زیر بنا دارد، همچنین در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است، که هر یک از آن ها مستر و تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 لوکیشن و موقعیت مکانی، یکی از مهم ترین مسله برای خرید ویلا در شمال می باشد، که قبل از خرید ویلا نیم پیلوت در شمال باید موقعیت و لوکشین ویلا را بررسی نمائید، این ویلا در شهر چمستان بنا شده است، شهر چمستان یکی از شهرهای جنگلی و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد، و دارای دسترسی آسان به جنگل و مراکز خرید و تفریحی می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کلیک کنید.

 یکی دیگر از مزیت های مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد، اگر امنیت ویلا و محیط اطراف برایتان مهم است، بهترین پیشنهاد برای شما، خرید ویلا شهرکی است، زیرا امنیت ویلا در شهرک توسط نگهبان تامین می شود، و ویلا دارای امکانات امنیتی درب ضد سرقت می باشد، که امنیت ویلا را دوچندان می کند.

این ویلا جنگلی در چمستان دارای یک نمای جذابی می باشد، که تاثیر بسزایی روی ببینده دارد، و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است، در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی و نیز برای نمای داخلی ویلا از متریال با کیفیت استفاده شده است، که همگی نشان دهنده یک طراحی بسیار مدرن توسط معماران مجرب می باشد، محوطه ی این ویلا با گلها و درختان زیبا تزئین شده، که بر زیبایی این ویلا شهرکی در چمستان بسیار تاثیر گذار است، بازدید از این ویلای نیم پیلوت را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شما عزیزان از طریق عکس های موجود در این آگهی می توانید، نمای داخلی و خارجی ویلا، امکانات ویلا، نوع سازه ویلا و... را مشاهده نمائید، و مورد بررسی قرار دهید.

علاوه بر نکات گفته شده، باید به اسناد و مدارک ویلا و شرایط پرداخت آن نیز توجه شود؛ زیرا اسناد و مدارک قانونی از رکن های مهم برای خرید محسوب می شود، خوشبختانه این ویلا دارای اسناد رسمی همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، و از همه مهمتر دارای شرایط پرداخت بصورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز صورت می گیرد، با توجه به این دو امتیاز مثبت، خرید این ویلا در چمستان از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید.

برای ارتباط و تماس با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

از اینکه با ما همراه هستید، از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18127
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه