صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت نما مدرن در مازندران

فروش ویلا فلت نما مدرن در مازندران

1509

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18136
زمین
240 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت نما مدرن در مازندران 

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

اگر قصد خرید ویلا فلت در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

ویلاها در شمال یا در شهرک قرار دارند، یا به صورت مستقل.

اگر به دنبال محیطی با امنیت بالا هستید، خرید ویلا در شهرک یکی از گزینه ها برای انتخاب می باشد، امنیت ویلا در شهرک توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، و از ورود افراد متفرقه جلوگیری می شود، از این سوی ویلاها در شهرک، در امن ترین منطقه قرار دارد، بر خلاف امنیت ویلا در شهرک، ویلاهای مستقل از امنیت کمتری بر خوردار می باشد.

ویلای فلت برای آن دسته عزیزانی که می خواهند به محوطه حیاط دسترسی راحتی داشته باشند، و نیز ویلای فلت برای افراد مسن و میانسال به دلیل نبود پله در داخل ویلا پیشنهاد مناسبی برای خرید می باشد، و از دیگر مزایای ویلاهای فلت، قیمت مناسب آن ها نسبت به سازه های دوبلکس و تریبلکس می باشد؛ زیرا از مصالح و تجهیزات ساختمانی کمتری برای ساخت آن استفاده می شود، پس اگر قصد خرید ویلا ارزان در شمال دارید، می توانید برای خرید این ویلای فلت زیبا اقدام نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای فلت در چمستان توریستی با متراژ زمینی به مساحت 240 متر مربع و زیربنایی با 120 متر مربع در منطقه ی سرسبز آپادانا توسط معماران و مهندسین مجرب شمال ساخته شده است، برای ساخت این ویلای جنگلی از بهترین متریال و امکانات بکار گرفته شده است، و هم چنین این ویلا از امنیت بالا برخوردار می باشد، و دارای امکانات امنیتی نظیر درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته می باشد، از این سوی از لحاظ امنیت میتوانید آسوده خاطر باشید.

از دیگر امکانات ویلا می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، سیستم سرمایی و گرمایی مانند؛ کولر اسپلیت، شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف از بهترین برند، کابینت و کمد دیواری و کف سرامیک و... اشاره نمود، و انشعابات لازم آب و برق و گاز را نیز در سال 1399 دریافت نموده است و آماده بهره برداری می باشد، و شما با خرید این ویلای فلت شیک در چمستان دیگر نیاز به تهیه امکانات و تجهیزات لازم و اولیه نمی باشید.

از امتیازات دیگر این ویلا می توان به اسناد و مدارک رسمی و قانونی این ویلای فلت در چمستان اشاره نمود، اسناد آن؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار می باشد، و شما خریداران عزیز می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمائید.

علاوه بر اسناد رسمی، این ویلا دارای شرایط پرداخت بینظیری می باشد، که شما می توانید با فروشنده ویلا هماهنگی لازم را بعمل آورید، و مبلغ را نصف نقد، مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره، همراه معاوضه پرداخت نمائید، برای مشاهده و

خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما خریداران محترم می باشد، اگر شما نیاز به مشاوره رایگان دارید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای ارتباط مستقیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18136
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه