صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ جنگلی در چمستان

فروش ویلا باغ جنگلی در چمستان

673

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی ااقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18143
زمین
400 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ جنگلی در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

متراژ کل زمین این ویلا باغ 400 متر مربع می باشد، که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده و در سازه فلت ساخته شده است، و همچنین 2 اتاق خواب برای این ویلا در نظر گرفته شده است، که به صورت مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، و تمامی امکانات لازم مانند تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر؛ شوفاژ، کولر اسپلیت، گرمایش از کف و... انشعابات لازم آب، برق، گاز را نیز در سال 1399 دریافت نموده است، و همچنین لوکیشن و موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی بوده و دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی و خرید و.. بسیار راحت می باشد.

همانطور که عنوان شد، این ویلا در سازه فلت ساخته شده است، فلت یعنی همکف و در یک طبقه می باشد، و ساده ترین نوع سازه، نسبت به دوبلکس و تریبلکس و... می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا فلت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 باغچه ایی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، بسیار زیبا با انواع گل و گیاهان زینتی، طراحی شده است؛ همچنین در حیاط، آلاچیقی در نظر گرفته شده است، که شما عزیزان با آلاچیق در حیاط و در کنار گل و درختان زیبا در بهترین منطقه در چمستان، می توانید نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

علاوه بر قیمت مناسب این ویلای فلت، قابلیت فروش نقد و اقساطی هم دارد؛ یعنی شما عزیزان مقداری از مبلغ را به طور نقد پرداخت کرده و مابقی آن را اقساط 4 ماهه بدون بهره باید بپردازید.

 علاوه بر نکات گفته شده در متن فوق؛ این ویلای فلت جنگلی دارای اسناد رسمی و قانونی کامل، شامل؛ سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار باشد، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سند دار را در چمستان دارید، این ویلای فلت زیبا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

این ویلای جنگلی در یکی از شهرک های چمستان با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، خرید ویلا شهرکی متقاضی بیشتری نسبت به ویلاهای مستقل را دارا می باشد، و دلیل آن نیز امنیت بالا می باشد، با خرید این ویلای فلت صاحب یکی از ویلای زیبا در چمستان شوید.

سرمایه گذاری با خرید ویلا و زمین، به دلیل پیشرفت شمال کشور در عرصه ساخت و ساز، خرید و فروش ویلا یکی از انتخاب های هوشمندانه می باشد، شما با خرید این ویلا در چمستان می توانید سود بسیاری بدست آورید.

 

 برای خرید ویلا جنگلی   در چمستان لازم است، حتما ویلا را از نزدیک بررسی نمایید، عواملی مانند؛ نمای بیرونی و داخلی ویلا، امکانات آب، برق و گاز، اسناد  مدارک ویلا، شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و... مورد بررسی قرار دهید، و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاورین ویلا دنیز مراجعه نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط مستقیم، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18143
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه