صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن در شمال

خرید ویلا فلت نما مدرن در شمال

752

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18156
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن در شمال

 

با سلام، خدمت شما خریداران و همراهان ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

یکی از راه های سرمایه گذاری و پس انداز برای آینده، خرید ویلا در شمال می باشد، پیشنهاد ما به شما خریداران عزیز خرید این ویلای فلت در چمستان می باشد؛ زیرا این ویلای جنگلی دارای متراژ مناسب، قیمت خیلی خوب می باشد، از این سوی خرید ویلا فلت در چمستان با این مشخصات یکی از گزینه های عالی برای انتخاب می باشد.

اگر بخواهیم تمام خصوصیات و امکانات این ویلا را شرح دهیم به صورت زیر می باشد؛

این ویلای فلت دارای 200 متر مربع مساحت زمین و 100 متر مربع متراژ زیربنای این ویلای جنگلی می باشد، و این ویلا در یکی از شهرک های برند با نگهبان 24 ساعته که امنیت ویلا را تضمین می کند، و دسترسی بسیار سریع و راحت به مرکز خرید، به مناطق گردشگری و تفریحی همچون پارک جنگلی کشپل، پارک جنگلی نور، آبشار آبپری و... دارد، و توسط مهندسین مجرب شمال طراحی و احداث شده است، و دارای 2 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، برای بازدید از این ویلای فلت در چمستان کافیست با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک رنگی شده کلیک نمائید.

فلت به معنای هم سطح و صاف می ‌باشد، و این نوع ویلا یعنی ویلای فلت، به دلیل داشتن قیمت مناسب، همواره مشتریان زیادی داشته است، و افراد با مبلغ کمتری می توانند اقدام به خرید این ویلا در یکی از شهرک های چمستان نمایند، این ویلای جنگلی علاوه بر قیمت مناسب و موقعیت مکانی عالی دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی نیز می باشد، شما می توانید نصف مبلغ را به صورت نقد، و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره پرداخت نمائید، برای مشاهده و

خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک نمائید.

برای اطلاعات بیشتر از ویلا دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

سیستم سرمایی ویلا کولر اسپلیت و سیستم گرمایی آن نیز شومینه و شوفاژ، گرمایش از کف می باشد، و این ویلا در فصول سرما و گرما از امکانات خوبی بر خوردار می باشد.

این ویلای جنگلی دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، انشعابات لازم همچون آب، برق و گاز نصب، کف سرامیک، کمد دیواری و کابینت از بهترین جنس mdf و... می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از مهم ترین مزیت این ویلا، سند دار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه مهم ترین معیار برای انتخاب می باشد، زیرا با داشتن سند شش دانگ و تک برگ و پایان کار یک خرید مطمئن را به وجود می آورد، به همین دلیل افراد به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستند.

 

اگر نیاز به مشاوره ی رایگان برای خرید این ویلا در چمستان دارید، کافیست فقط فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا مشاوران دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست تماس با ما را کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18156
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه