صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا سوپر لاکچری در شمال

خرید ویلا سوپر لاکچری در شمال

1191

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
47،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18167
زمین
730 متر مربع
بنا
850 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سوپر لاکچری در شمال 

 

این ویلای ساحلی با بنای دوبلکس به مساحت 850 متر مربع و در زمینی به متراژ 730 متر در یکی از لاکچری ترین شهرهای شمال در نوشهر احداث شده است، این ویلای فوق العاده لاکچری، دارای 4 اتاق خواب می باشد، که هر یک از 4 اتاق آن به صورت مستر می باشند.

اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری در نوشهر هستید، بازدید از این ویلای شیک را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

این ویلا در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، دریاچه، و فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی در نوشهر واقع شده است، اگر قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، این ویلای استخر دار را در صدر بگذارید.

از دیگر ویژگی های این ویلای ساحلی، استفاده از متریال لوکس و به روز در ساخت این ویلا می باشد، برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، کف سرامیک، راه پله های استیل، پنچره های دوجدار و... استفاده شده است، که این عوامل، آیتمی تاثیرگذار بر ذهن خریدار می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای شهرکی، دارای امنیت بالا و تجهیزات به روز همچون استخر دار می باشد، استخر یکی از عوامل فوق العاده برای ویلا می باشد، که این ویلای ارزنده در نوشهر دارای یک استخر فوق العاده زیبا با امکانات کامل می باشد، که شما عزیزان با خرید ویلا استخر دار در شمال، در فصول گرما از شنا کردن در دریا و استخر های شهری بی نیاز خواهید شد.

 این ویلا ساحلی علاوه بر امکانات اولیه نظیر آب، برق، گاز، دارای امکانات دیگر همچون آلاچیق، سونا، جکوزی، استخر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و … می باشد، همچنین در فصول سرما و گرما این ویلا با تجهیراتی از قبیل؛ شومینه و شوفاژ، گرمایش از کف، و کولر اسپلیت، گرما و سرمای ویلا  تامین می شود، که در جاهای مختلف این ویلای دوبلکس استفاده شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید این ویلا جنگلی در نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال می باشد، اگر می خواهید صاحب یکی از ویلاهای مجلل در شمال شوید، و به دنبال آرامش و مکانی برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته های خود هستید، قطعا این ویلا گزینه عالی برای انتخاب می باشد، شما عزیزان می توانید این ویلای لاکچری را به صورت اقساطی نیز خریداری نمائید، شرایط تسویه مالی این ویلا به صورت، نصف نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره می باشد، و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی در نوشهر توریستی، کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

قبل از خرید ویلا در شمال باید امکانات ویلا و خواسته های خود را بررسی نمائید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک نمائید، و برای تماس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای مجلل را بخاطر بسپارید، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18167
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه