صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ استخردار در نوشهر

خرید ویلا باغ استخردار در نوشهر

837

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
47،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22129
زمین
2000 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ  استخردار در نوشهر 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا دنیز.

 

این ویلا در مجاورت ساحل دریا در شهر رویان ساخته شده، و به دریای نیلگون خزر دسترسی بسیار راحتی دارد، شما با خرید ویلا در نوشهر، همزمان به دریا و جنگل دسترسی خواهید داشت، این ویلا باغ جزو بزرگ ترین ویلا باغ در منطقه ی نوشهر می باشد، زیرا دارای متراژ زمینی به مساحت 2000 متر می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا، در وسط باغ در سازه ی دوبلکس قرار گرفته است، که اطراف آنرا، درختان کاج و سرو و دیگر پوشش های گیاهی و باغچه کاری زیبا و... احاطه نموده است، خرید ویلا باغ مناسب افرادی می باشد، که به محیط سرسبز و جنگلی علاقمند هستند.

این ویلا باغ لاکچری دارای امکانات فوق العاده ایی به صورت زیر می باشد؛

 

2000 متر زمين

300 متر بنا

استخر دار

سه خوابه

زمين تنيس

الاچيق

گل و گياه زينتي

شهرکی با امنیت بالا

کمد و کابینت مدرن نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

درب ضد سرقت

حیاط سازی شده

نمای داخلی دیزاین شده با چوب

دارای سند مالکیت

گرمایشی با پکیج و شوفاژ

دارای شومینه

و...

بی شک این ویلا باغ، جزو زیباترین ویلا در شمال می باشد، شما می توانید نهایت لذت را از آب و هوای عالی شمال ببرید، پیشنهاد ما به شما، بازدید از این ویلای دوبلکس در نوشهر می باشد.

لوکیشن این ویلا در منطقه ی سیاهرود نوشهر می باشد، که شما عزیزان با خرید ویلا دوبلکس در این منطقه به راحتی به مناطق گردشگری و امکانات رفاهی و... دسترسی خواهید داشت.

یکی دیگر از ویژگی های این ویلا، داشتن استخری در محوطه ی حیاط ویلا می باشد، داشتن استخر یکی از امتیازات عالی برای ویلاهای شمال محسوب می شود، در واقع شما با خرید ویلا استخر دار در شمال، هر زمانی که بخواهید می توانید از آن برای شنا کردن استفاده کنید.

این ویلا در دو طبقه به صورت دوبلکس ساخته شده است که در طبقه همکف، نشیمن بزرگ با پنجره های قدی و نورگیری عالی و آشپزخانه ای بزرگ که دارای کابینت های مدرن به همراه هود و گاز است، قرار دارد، نشیمن بزرگ این ویلا دارای سقف کناف با نورپردازی و کف پارکت است،  این را هم باید بگویم که تمامی قسمت های این خانه بسیار بزرگ است و کاملا استاندارد است، در واقع فضای داخلی این ویلا با چوب دیزاین شده است.

مهمترین مزیتی که ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل دارند، داشتن نگهبان است، که امنیت ویلا شهرکی، را در زمان عدم حضورشان تضمین می کند، این ویلای مورد نظر، در شهرکی برند با امنیت بالا قرار دارد، که شما از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید.

 


این ویلا باغ برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

 


محدوده آدرس: نوشهر/رویان/سیاهرود

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22129
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه