صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن لوکس در چمستان

خرید ویلا نما مدرن لوکس در چمستان

823

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18222
زمین
150 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن لوکس در چمستان

 

خرید ویلای سند دار در شمال، شاید برای شما خریداران عزیز در الویت باشد، اما باید توجه داشته باشید که سند انواع مختلفی دارد، که قبل از خرید باید به آن توجه و مورد بررسی قرار دهید.

خرید ویلا سند دار با سند شش دانگ، تک برگ، پایان کار و عرصه و عیان یکی از بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال می باشد؛ زیرا زمانی که شما ویلایی با اسناد رسمی و قانونی خریداری می کنید، در واقع یک انتخاب بدون دردسر را انجام داده اید، و ویلایی را خریداری نموده اید که به ثبت رسیده و بعد از معامله، مالکیت به شما تعلق می گیرد، و هیچ شخصی نمی تواند ادعای مالکیت کند.

این ویلای جنگلی علاوه بر امکانات بینظیر؛ با شرایط مشخص برای تسویه مالی نیز انجام می پذیرد، در این صورت می توانید نصف مبلغ ویلا را نقد و مابقی را اقساط 4 ماهه بدون بهره و معاوضه پرداخت نمایید، تا صاحب این ویلای زیبا با چشم‌ انداز ابدی و عالی به جنگل و کوه در چمستان شوید.

برای مشاهده و  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

محوطه و حیاط این ویلا با درختان و گل ها تزیین شده و کف حیاط نیز با چمن مصنوعی زیبایی منحصر به فردی به ویلا داده است، و باعث شده بر ذهن هر ببینده و خریدار تاثیر مثبت بگذارد، چنانچه تمایل به خرید ویلا فلت در چمستان را دارید، این ویلا با متراژ زمینی به مساحت 150 متر مربع و زیربنای 100 متر مربع مناسب ترین گزینه برای انتخاب می باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای فلت در یکی از شهرک های برند و فول امکانات طراحی و احداث شده است، امنیت این ویلا توسط نگهبانی 24 ساعته تامین می شود، و همچنین این ویلا دارای درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته می باشد، که امنیت ویلا را تضمین می کند، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در چمستان دارای 2 اتاق خواب به صورت مستر در بهترین منطقه تهرانی نشین شهرکی با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای جنگل، نزدیک به مرکز خرید، مرکز شهر و دریای خزر و... در منطقه جنگلی واقع شده است، از دیگر ویژگی این ویلای فلت، استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت این ویلا می باشد، و برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، سنگهای تزئینی، کف سرامیک به رنگ مشکی، سقف چوبی، و نیز برای آشپزخانه این ویلا امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18222
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه