صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ساحلی سند دار در محمودآباد

خرید ویلا ساحلی سند دار در محمودآباد

638

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19718
زمین
750 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ساحلی سند دار در محمودآباد:

 

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا ساحلی:

دوبلکس استخر دار

۷۵۰ متر زمین

22۰ متر بنا

سه خواب

دارای  دو دستشویی حموم

کابینت ام دی اف در جه ۱

کف سرامیک

سقف کناف

آلاچیق و حیاط سازی شده کامل

دارای استخر در حیاط متحرک رو باز بسته کرکره ایی

دارای درخت مرکبات

شیر آلات همه برند

در ضد سرقت

دارای دو ورودی شمالی جنوبی

سند شش دانگ

مزایای خرید این ویلا ساحلی در محمودآباد توسط مجموعه ویلا دنیز:

 

ویلایی با معماری لوکس و مدرن:

ویلاهای لوکس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند حتما باید در هنگام ساخت آن نیز از مصالح مرغوب استفاده شود تا از فرسایش زود هنگام جلوگیری به عمل آید. بهتر است بدانید که استفاده از مصالح اولیه مستحکم از اهمیت بالایی در ساخت ویلا در شمال برخوردار است. در نظر داشته باشید که کیفیت و ماندگاری در ویلاهای قدیمی و کهنه به نسبت ویلاهای لوکس که از مصالح گران استفاده می‌شود بسیار کم است. بنابراین بهترین انتخاب برای خرید ویلا، خریداری ویلا نوساز است که می‌تواند از هزینه‌های اضافی و بازسازی پیش‌گیری به عمل آید.

پیشرفت در امر ساختمان‌سازی سبب تغییرات در سبک ساخت و ساز و شاهد متدهای جدیدی هنگام ساخت ویلا لوکس خواهید بود. بنابراین موجب استحکام بیشتر و زیبایی ساختمان‌ها شده است. هم‌چنین ویلاهای گران قیمت و لوکس از این قاعده مستثنی نیستند و چون چنین عوامل استانداردی در ساخت آنها رعایت شده قابل اطمینان برای خریدی مطمئن می‌باشند.‌

برخی از طراحی‌های خاص داخلی در ویلاهای لوکس مانند: پنجره‌های بزرگ، راه پله‌های چوبی، فضای سبز داخلی و خارجی ویلا و... منجر به تبدیل شدن مکانی زیبا و خاص در شمال شده است. چنین ساختاری برای رسیدن به آرامش هر فرد لازم به نظر می‌رسد.‌ چرا که علاوه بر زیبایی که به بنا می‌دهد حس خاصی نیز به افراد می‌بخشد.

 

دارای استخر با سقف متحرک در حیاط ویلا:

 

مهم نیست که هوا گرم باشد یا نه، هیچ‌چیز نمی‌ تواند مثل شنا کردن در استخر شخصی‌تان حس خوبی به شما ببخشد، همچنین دیگر لازم نیست به مشکلات استخر های عمومی مثل جای پارک، هزینه‌ی ورودی و دیگر مسائل فکر کنید. داشتن یک استخر می‌تواند در تابستان برای اعضای خانواده و نزدیکانتان بسیار مفرح باشد و همچنین بهانه ی خوبی برای دعوت کردن دوستان و آشنایان به ویلایتان است و می تواند ساعات خوشی را برایتان رقم بزند. معمولا در فصل تابستان ساحل‌های دریای خزر پر از جمعیت است که برای شنا به ساحل آمده اند و حتی در این قسمت چادر زده‌اند، پس شما یک محیط دنج برای شنا کردن دارید. تمیز بودن آب استخر مهمترین مزیت دیگر ویلای استخردار در شمال است. در آب دریا هر فردی شنا می‌کند به این معنا که ممکن است این این آب به شدت آلوده به عوامل قارچی و میکروبی است که منجر به بیماری‌های پوستی و... می‌شود. همچنین خانواده‌هایی که بچه دارند این را بدانند که ویلای استخردار در شمال برای آنها بسیار مناسب است. با توجه به اینکه بچه‌ها علاقه زیادی به آب بازی دارند و خانواده‌ها غالباً به آن‌ها اجازه شنا در دریا را نمی‌دهند، چرا که برای آن‌ها خطرناک است.

 

برای دیدن سایر ویلاهای استخردار در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 


 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه چمستان را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه