صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا لوکس جنگلی در شمال

فروش ویلا لوکس جنگلی در شمال

563

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19858
زمین
260 متر مربع
بنا
320 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا لوکس جنگلی در شمال

بدون شک اولین چیزی که در یک ویلا نظر هر شخصی را به خودش جلب می کند؛ نمای ساختمان است که توسط یک معمار خلاق طراحی و توسط یک تیم با تجربه پیاده سازی شده است.

ویلای مدرنی که در این آگهی به معرفی می پردازیم در منطقه برند جوربندِ چمستان قرار داشته و توسط یکی از معمارهای قدیم این منطقه ساخته شده است. این ویلای مدرن دارای ۲60 متر زمین و 320 متر بنای مفید است.

 

کارشناسان ویلا دنیز در مقاله ی ( چمستان کجاست؟ خرید ویلا در چمستان ) به توضیح و معرفی کامل شهر چمستان و ییلاق جوربند پرداخته است.

 

همانطور که در توضیحات بالا اشاره کردیم، اولین چیزی که در این ویلا استخردار نظر هر شخصی را بخودش جلب می کند نمای زیبای آن است، بدون شک نورپردازی فوق العاده و استفاده از متریال ترکیبی باعث افزایش جلوه در این ویلا شده است.

دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین المان های این ویلا است که باز هم نورپردازی فوق العاده در تمامی قسمت ها و استفاده کردن از بهترین نوع متریال باعث چشمگیر بودن این ویلا شده است. وجود آلاچیق چوبی و احداث استخر در وسط حیاط ویلا زیباایی چشم نوازی برای این ملک به ارمغان آورده است.

 

این ویلا دوبلکس در کنار خوش ساخت بودن، نورپردازی چشمگیر، اتاق خواب های مستر و لابی هایی با تراس و پنجره های قدی و... دارای روف گاردن در طبقه اخر می باشد. روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا نما مدرن:

260 متر مربع زمین

320 متر بنا

4 اتاق خواب

دوبلکس

سند ششدانگ

پایان کار

نوساز

استخرو آلاچیق در حیاط

دارای تراس دلباز

دارای روف گاردن وسیع

 

خرید این ویلا به افرادی توصیه می شود که می خواهند بهترین ویلا در  شمال را از نظر کیفیت و امکانات، نصیب خودشان کنند. در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص و یک مشاور املاک مورد اعتماد مشورت کنید و راهنمایی های لازم را در این زمینه از آن ها دریافت کنید. پشنهاد ما به شما تیم حرفه ای املاک ویلا دنیز می باشد، که آماده پاسخ گوی به سوالات شما دوستان عزیز می باشد و تمامی اطلاعات لازم را در مورد این ویلا در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیم مطمئن و درستی بگیرید.


محدوده آدرس: جوربند

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه