صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ لوکس سنددار در چمستان

فروش ویلا باغ لوکس سنددار در چمستان

653

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19893
زمین
2000 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ لوکس سنددار در چمستان

 

با عرض سلام خدمت همراهان گرامی ویلا دنیز و متقاضیان خرید ویلا لاکچری در شمال؛ در این آگهی در نظر داریم یک ویلا با امکاناتی ویژه به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید..

این ویلا باغ به مساحت 2000 هزار متر مربع زمین یک بنای فلت یا همکف در آن به متراژ 130 متر مربع دارای 2 اتاق خواب بنا گردیده است.

همانطور که متوجه شده اید این ویلا دارای حیاط بسیار بزرگی می باشد. اولین و مهم‌­ترین ویژگی که ویلاهای حیاط­‌دار برای شما دارند، مستقل بودن است. در خانه‌­های ویلایی یا خانه حیاط‌دار، تنها خود شما زندگی می‌کنید و هیچ مزاحمتی نخواهید داشت. همچنین حیاط با تهویه طبیعی خود به خانه حیاط‌دار در گرم و یا خنک ماندن، کمک بزرگی می­‌کند. زمانیکه آب‌ و هوا گرم باشد، حیاط می­‌تواند دمای خانه را کاهش و در هزینه‌ها صرفه­‌جویی کند. اگر در حیاط این ویلا جنگلی عناصری خنک‌کننده مانند فواره، آبشار مصنوعی و حوض باشد نیز در این راه موثرتر خواهد بود.

هر امکاناتی که در نظر داشته باشید در خانه حیاط‌دار قابل ‌اجرا می‌باشد. می‌­توانید از انواع استخر، جکوزی و... به‌طور شخصی استفاده کنید. همچنین داشتن یک باغچه در حیاط منزل خود، روح تازه­ای به شما خواهد بخشید. خصوصاً اگر گل­‌های معطر و یا درختان میوه در باغچه آن کاشته و پرورش دهید. یک حوض قدیمی با ماهی قرمز در آن می‌­تواند ساعت­‌ها شما را به تماشای خود وادار کند! به ‌طور کلی، زندگی در خانه­‌های ویلایی و خانه حیاط‌دار، روحیه خوبی برای شما ایجاد می‌کند و افسردگی را از شما دور خواهد کرد.

 البته که در این ویلا استخر، آتشکده، آلاچیق، زمین فوتبال و ... اجرا شده است. و شما می توانید هر چیز دیگری طبق سلیقه خودتان در این حیاط بزرگ به اجرا بیاورید.

این ویلا دارای سند تک برگ یا همان شش دانگ می باشد که بعد از خرید و پرداخت تمامی مبالغ به صورت محضری به نام خودتان سند می خورد.  از مزایای خرید ویلا سنددار در شمال این است که، شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد. معتبرترین نوع سندی که می توانید برای ویلای خود در دست داشته باشید سند تک برگی است. سند تک برگی در واقع سند ویلا است که به جای پلمپ سربی اداره ثبت احوال دارای هولوگرام معتبر و مطمئنی می باشد که به هیچ عنوان اجازه ی جعل سند را به دیگران نخواهد داد. سند تک برگ تمامی اطلاعات و مشخصات ملک و مالک و تمامی اطلاعات انتقال سند را به صورت مکانیزه و الکترونیکی ثبت می کند. بنابراین ثبت سیستمی اطلاعات به طور یکپارچه به هیچ عنوان اجازه جعل را نخواهد داد. از این رو می گویند که به هنگام خرید ویلا اقدام به اخذ سند تک برگ نمایید تا تمامی اطلاعات ملک به صورت سیستمی ثبت شود.

 

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا باغ جنگلی در مازندران:

 ۲۰۰۰ هزارمتر زمین

 ۱۳۰ متربنا

۲ خواب

استخر

آتش کده

الاچیق

زمین فوتبال

انشعابات نصب

سند تک برگ

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر  این آگهی با کد 19893 و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.




محدوده آدرس: بهدشت

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه