صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آپادانا

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آپادانا

648

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19935
زمین
280 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت شهرکی در آپادانا

 

در این آگهی قصد معرفی ویلایی با بنای نیم پیلوت واقع در منطقه برند جنگلی چمستان، با قیمتی بسیار ارزان به شما داریم. با ما همراه باشید...

در طراحی ویلا نیم پیلوت برای ایجاد فضایی مثل اتاق خواب، پارکینگ، انبار یا موتورخانه، با ایجاد یک اختلاف سطح نیم طبقه ای فراهم می شود و علاوه بر آن نمای داخلی ویلا نیز زیباتر شده و از یکنواختی خارج می شود. طراحی ویلا نیم پیلوت در شمال کشور برای ویلاهایی در نظر گرفته می شود که متراژ بنای آن ها کم در نظر گرفته شده باشد که قیمت مناسبتری داشته باشند و باید بدانید که این طرح بسیار رایج است.

در ویلاهایی که طراح، اتاق خواب را در سطحی بالاتر طراحی می کند و برای ورود به اتاق خواب پله مد نظر دارد، علاوه بر شیک‌ و مدرن تر شدن نمای داخلی، حس امنیت و آرامش بیشتری به این اتاق می بخشد. که این اتاق ها در شمال کشور به تراسی با ویوی دریا یا جنگل و کوهستان منتهی می شود.

این ویلا با متراژ 140 متر مربع در زمینی به مساحت 280 متر مربع احداث شده است. که حیاط این ویلا با گل ها و درختان همیشه سبز طراحی شده است. که شما حتی می توانید در روزهای کرونایی بدون اینکه از ویلایتان بیرون بزنید، در حیاط بزرگ این ویلا اوقات خوشی را بگذرانید.

این ویلا جنگلی در شهرک واقع شده است. خرید ویلا شهرکی ممکن است برای خریدار سود اقتصادی نیز داشته باشد. سازنده های ویلا در این مناطق سعی دارند که از کمترین مکان برای ساخت ویلا بیشترین بهره را ببرند. معمولا برای ساخت این شهرک ها مصالح ساختمانی را به صورت عمده خریداری می کنند و به این صورت قیمت ویلا در این مناطق پایین خواهد بود. امنیت در این ویلا ها بسیار زیاد می باشد. حتی ممکن است امنیت ویلاهای شهرکی از ویلاهای خود ساخته و مستقل نیز زیاد تر باشد.

پس می توان گفت یکی از محاسن بزرگ این ویلا داشتن امنیت بالا می باشد، این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت ویلایتان در زمانی که در ویلایتان حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.

 

مشخصات و امکانات این ویلا جنگلی در چمستان:

280 متر زمين

140 متر بنا

2 خوابه

حیاط سازی زیبا

شهرک تکمیل

دسترسی خوب

 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر د رمورد این آگهی به کد 19935  به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: آپادانا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه