صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا باغ سنددار در محمودآباد

فروش ویلا باغ سنددار در محمودآباد

681

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19996
زمین
800 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ سنددار در محمودآباد


مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ مدرن شهری:

800 متر زمین

 200 متر بنا

3خواب مستر

حیاط مشجر و دارای انواع درخت مرکبات

سند شش دانگ عرصه و اعیان

نما سنگ مدرن

سقف کناف و نورپردازی و دارای لوستر

کمد و کابینت مدرن و شیرآلات نصب شده

دارای آلاچیق و باربیکیو

 

 بنای ویلا در این زمین به صورت فلت یا همان همکف می باشد. که تنها یک طبقه و یک سقف دارند و فاصله ی آنها با زمین کمترین مقدار ممکن و حداقل 1 متر می باشد. در واقع ویلا فلت و یا ویلا همکف طبقه ایی مجزا ندارد. در کل ویلاهایی که با اختلاف سطح حداقل، از زمین ساخته می شوند و بدون اختلاف سطح گذر هستند، همکف و یا فلت می گویند.

درب ورودی حیاط بزرگ و شکیل است و برای ورود هر نوع خودرویی مناسب میباشد. به محض ورود به حیاط در سمت راست خود شاهد یک ساختمان تمام سنگ با چهار ستون سنگی زیبا خواهید بود که با نرده های استیل مزین شده اند و در سمت چپ، حیاط سنگ فرش شده به همراه باغچه های سرتاسری با گلهای زیبا را شاهد می باشد. در گوشه ی حیاط یک باربیکیو تعبیه شده که قرار است نقش مهمی در دورهمی های شما ایفا کند. در کنار باربیکیو یک آلاچیق مسقف که منتهی به آب فشان بسیار زیبا می شود، قرار دارد.

 با ورود به ویلا با صحنه ای از هارمونی رنگ انبه ای مواجه می شوید که با نورپردازی و کناف های سقف هماهنگ شده و تصویری زیبا خلق کرده است. از جمله مواردی که تمام این تجهیزات و زیبایی را کامل میکند لوستری کریستالی زیبای نصب شده به سقف که کناف کاری و نورپردازی شده، می باشد.

آشپزخانه ی این ویلا در یک ردیف پوشیده شده از کابینت های گلاس محکم است که به هود و گاز رومیزی نیز مجهز شده است. تعبیه ی یک پنجره ی قدی  در کنار ظرفشویی با سینک دوقلو، موجب ایجاد لذت تماشای بیرون در هنگام شست و شوی ظروف خواهد شد، ضمن این ‌که باعث بازتاب نور طبیعی در فضای آشپزخانه و خروج بوی پخت و پز نیز می گردد.

برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد.

 

در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید، که به منطقه محمودآباد زیاد سفر می‌کنید خرید ویلا در محمودآباد می‌تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما عزیزان به حساب آید، ویلا های موجود در محمود آباد به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر و ظاهری خارق‌العاده می‌توانند چشم هر خریدار را به خود جلب نماید، از این رو در صورتی که شما نیز قصد خرید ویلا ساحلی را دارید می توانید از مشاورین ویلا دنیز به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 19996 و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه