صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نقلی در شمال

خرید ویلا نقلی در شمال

803

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،500،000،000 تومان
فروش ویلا تا اقساط پنج ماهه بدون سود و بهره با دسته چک معتبر
کد ملک 20906
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نقدی باتخفیف
معاوضه باخودروسواری

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نقلی در شمال

 

با عرض سلام، خدمت متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این مقاله قصد داریم، به شما عزیزان یک دستگاه ویلای 250 متری، در منطقه ی سرسبز سعادت آباد معرفی کنیم، پس ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

خرید ویلا در سعادت آباد

سعادت آباد در دل جنگل با آب و هوای خاص قرار دارد، که یکی از منطقه های زیبای طبیعی در شهرستان چمستان می باشد، و اخیرا به دلیل پیشرفت صنعت ساخت و ساز ویلا در شمال، شهرک های عظیمی در سعادت آباد احداث شده است، اغلب افرادی که به دنبال

خرید ویلا جنگلی در شهرکی برند هستند، ما به آنها  خرید ویلا در سعادت آباد را پیشنهاد می دهیم، شما با خرید ویلا در سعادت آباد، به راحتی به شهرهای چمستان، نور، آمل و... دسترسی راحتی دارید، و همچنین به راحتی می توانید، به مراکز خرید و مناطق تفریحی شمال، دسترسی داشته باشید، در ادامه به صورت تکمیلی در مورد این ویلای نقلی در سعادت آباد صحبت خواهیم کرد. 

این ویلا فلت لاکچری، دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 140 متر مربع زیر بنا می باشد، که در یکی از مناطق سرسبز چمستان، و در یکی از شهرک های سعادت آباد با بهترین امکانات، توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده است، این منطقه به دلیل داشتن طبیعت و آب و هوای عالی و... مورد توجه افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، قرار گرفته است.

این ویلای فلت نما سنگ، کاملا نوساز بوده و در سال 1400 ساخته شده است، و در بافت مسکونی ساخته شده است، پس با خیال آسوده می توانید، برای خرید ویلا فلت اقدام کنید، زیرا اسناد و مدارک رسمی از ارکان مهم یک ساختمان و ویلا می باشد، خوشبختانه این ویلا دارای سند تک برگ و پایان کار می باشد، که شما خریداران عزیز، بعد از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی از امتیازات مثبت این ویلای جنگلی، شرایط خرید آن می باشد، اگر بتوانید این ویلا را به صورت نقدی خریدارای کنید، تخفیف عالی به شما تعلق می گیرد، و همچنین اگر بخواهید معاوضه ایی انجام دهید، می توانید این ویلای نوساز را با خودرو معاوضه کنید، یک آپشن دیگر این ویلا، شرایط اقساطی می باشد، پس پیشنهاد ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده می باشد، زیرا این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده ایی می باشد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی دارید، این ویلا را از دست ندهید.

لازم به ذکر بوده، این ویلای ارزنده علاوه بر این آپشن و زیبایی ها، دارای 3 اتاق خواب، با طراحی داخلی مدرن می باشد، که با کاغذ دیواری، آیینه کاری، کف سرامیک، آشپزخانه ایی مدرن با امکانات عالی و... اکازیون دیزاین شده است، از تصاویر موجود در این آگهی، می توانید تمامی مشخصات و امکانات این ویلا را مشاهده کنید.

اگر برای خرید ویلا در چمستان نیاز به مشاوره دارید، کافیست با مجموعه ی دنیز، ارتباط مستقیم از طریق، تماس با ما برقرار کنید.


محدوده آدرس: سعادت اباد بالادست جاده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20906
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه