صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / ویلا ارزان قیمت شهرکی فقط با 400 میلیون پیش

ویلا ارزان قیمت شهرکی فقط با 400 میلیون پیش

655

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
کد ملک 20973
زمین
220 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

ویلا ارزان قیمت شهرکی فقط با 400 میلیون پیش

سلام به همه ی شما همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

 امروز در یک منطقه جنگلی، قصد داریم تا به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای فلت ارزان قیمت شهرکی در شهر آمل را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای شهرکی، در یک منطقه بسیار دنج، نزدیک جنگل و در شهر سر سبز آمل بنا شده است؛ شهرستان آمل یکی از قدیمی ترین و سرسبز ترین شهرهای استان مازندران می باشد که با شهرهای بابل، چمستان، محمودآباد و فریدونکنار همسایه و همجوار می باشد؛ شهر آمل به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و همچنین جنگل های سرسبز، میزبان مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا آمل هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلا ویلاهایی که در این شهر بنا شده است، دیدن نمایید.

 این ویلای فلت، دارای ۲۲۰ متر زمین می باشد که ۸۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلای شهرکی در نظر گرفته شده است، در ابعاد استاندارد و دارای نورگیر عالی می باشند.

این ویلا دارای تمامی انشعابات آب، برق و گاز می باشد.

 ویلای فلت یا همان همکف، به ویلایی ابلاغ می شود که هم سطح با زمین طراحی می شود؛ این نوع ویلا، به دلیل ساختار ساده، دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس می باشد؛ همچنین خرید ویلا فلت، برای افراد کهن سال مناسب می باشد؛ زیرا این نوع ویلا، فاقد پله برای تردد می باشند.

 یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ این ویلا به دلیل واقع شدن در شهرک، دارای نگهبانی و دوربین مداربسته می باشد که تضمین دهنده امنیت ویلا است؛ چنانچه شما هم امنیت برای تان مهم است، پیشنهاد ما، خرید ویلا شهرکی است.

 سقف ویلا، لمبه کاری شده و چهره ی بسیار زیبایی برای داخل ویلا به ارمغان آورده است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت، هود و گاز رو میزی است.

 حیاط این ویلا از سنگ پوشیده شده و باغچه آن، دارای درختان زینتی چندین ساله می باشد که یک فضای آرامش بخش را به ارمغان آورده است.

 چشم انداز زیبای این ویلا، به سمت جنگل های سرسبز و کوهپایه است.

 

 از اینکه سایت مشاورین ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما بسیار سپاسگزاریم.

شما همراهان محترم، برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط برقرار نمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20973
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه