صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن شیشه ای در منطقه برند چمستا

خرید ویلا فلت نما مدرن شیشه ای در منطقه برند چمستا

358

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22612
زمین
160 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن شیشه ای در منطقه برند چمستان

همراهان محترم و هم میهنان عزیز، سلام؛ درود بر شما؛ امیدوارم حالتون خوب باشه؛ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن شیشه ای که در یک منطقه برند شهر چمستان بنا شده است را به شما دوستان گرامی معرفی کنیم؛ پس تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید؛ مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز همراه همیشگی شما در زمینه خرید ویلا در شمال کشور.

این ویلای نما شیشه ای که نو ساز بوده و در سال 1401 تمام کار شده، در شهر زیبای چمستان بنا گردیده است؛ چمستان که یکی از شهر های جنگلی شمال کشور می باشد، به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و همجوار بودن با جنگل های زیبا و بکر مازندران، طی سال های اخیر در صنعت گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته است.

آیا به دنبال خرید ویلا چمستان هستید؟ همین الان کافیه روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا ویلاهای زیبایی که در این شهر جنگلی بنا شده است را مشاهده نمایید.

 یکی از مهم ترین عواملی که در خرید ویلا آن هم در شمال کشور مهم است، چشم انداز یا ویوی آن ویلا می باشد؛ باید خاطر نشان کنیم که این ویلای مدرن دارای چشم انداز زیبای جنگل های سر سبز می باشد که حس آرامش  را به ساکنین آن منتقل می کند.

مساحت زمین ویلا 160 متر و 80 متر بنای این ویلای فلت می باشد؛ 2 اتاق خواب تعبیه شده است که برای راحتی بیشتر ساکنین آن، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده استفاده می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های ام دی اف می باشد که از رایج ترین و بهترین نوع کابینت ها می باشد.

 به دلیل موقعیت قرار گیری بسیار مناسب، دسترسی این ویلا به جنگل بسیار آسان می باشد؛ همچنین شما با طی کردن مسافت بسیار کوتاه حتی با پای پیاده، به سوپر مارکت، نانوایی، قصابی و سایر امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

نمای بسیار زیبا و جذاب این ویلا به صورت مدرن و از جنس شیشه می باشد که علاوه بر زیبایی ویلا، بر نور داخلی ویلا نیز تاثیر بسزایی داشته است؛ به همین دلیل فضای داخلی آن بسیار دلباز می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه برای افرادی که به دنبال طرح ها و ایده های جدید هستند گزینه مناسبی می باشد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات بالا نیاز به مشاوره داشتید، کافیست نسبت به فرم مشاوره ای که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است اقدام نمایید یا بخش تماس با ما مراجعه نمایید؛ کارشناسان و مشاوران ویلا دنیز در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.


محدوده آدرس: منطقه برند چمستان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22612
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه