صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سنددار استخردار در منطقه جنگلی

خرید ویلا فلت سنددار استخردار در منطقه جنگلی

309

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،950،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22614
زمین
150 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار استخردار در منطقه جنگلی

 سلام عرض ادب و احترام خدمت تک تک شما عزیزان و سروران گرامی؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و حال دلتون خوب باشه.

امروز می خواهیم در این آگهی، یک دستگاه ویلای فلت سنددار استخردار در منطقه جنگلی چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، این ویلای استخردار را از دست ندهید.

در ابتدا باید خاطر نشان کنم که این ویلا در بافت مسکونی بنا شده است و دارای تمامی مجوزات لازم می باشد؛ سند تک برگ، مجوز ساخت و پایان کار از عوامل مهم این ویلا هستند که خیال شما را بابت یک خرید مطمئن در شمال کشور آسوده می سازند.

اگر اولویت شما هم خرید ویلا سنددار است، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 این ویلا همانطور که در عنوان آن مشخص است، در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای زیبا و با صفای استان مازندران می باشد که به دلیل دارا بودن جنگل های سر سبز و زیبا، به یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، این شهر را انتخاب می کنند.

 متراژ کل زمین این ویلا 150 متر می باشد که 80 متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب به ابعاد استاندارد در این ویلا تعبیه شده است که هر دوی آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

این ویلای جنگلی کاملا نو ساز بوده و در سال 1401 بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا متصل است.

 یکی از نقاط قوت این ویلا، استخر دار بودن آن می باشد؛ در حیاط این ویلای مدرن، یک استخر رو باز با آب گرم و سرد و با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است که شما می توانید در کنار خانواده از آن نهایت لذت را ببرید.

 برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

این ویلای استخردار جنگلی، در یک شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته بنا شده است؛ همچنین علاوه بر نگهبانی دائم، کل فضای شهرک با دوربین مداربسته نیز تحت حفاظت می باشد؛ اگر شما هم فقط روزهای خاصی از سال را به شمال کشور سفر می کنید، خرید ویلا شهرکی پیشنهاد مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این نوع ویلا دارای امنیت بالایی می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های مرغوب و درجه یک می باشد؛ دیوار های ویلا نیز به واسطه کاغذدیواری های زیبا و شکیل مزین شده اند.

 

 از این که تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را یاری کردید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره اقدام نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22614
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه