صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا سنددار فلت جنگلی در شمال

خرید ویلا سنددار فلت جنگلی در شمال

326

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،850،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22641
زمین
180 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سنددار فلت جنگلی در شمال

سلام و عرض ادب ب خدمت همه همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترم تون لحظات خوبی رو سپری کنید.

باز هم امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت سنددار جنگلی در شهر چمستان بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

همانطور که گفته شد این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ این شهر که دارای یک موقعیت بسیار عالی می باشد، سالانه میزبان مسافران زیادی از تمامی نقاط کشور است؛ شهر چمستان دارای جنگل های سرسبز و بکری می باشد؛ همین موضوع باعث توجه خریداران ویلا در شمال کشور شده است؛ همچنین دسترسی شهر چمستان به واسطه شهر آمل به پایتخت کشور میسر می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای سنددار ۱۸۰ متر و زیربنای آن هم ۹۰ متر می باشد؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای راحتی بیشتر ساکنین، در هر اتاق خواب به طور اختصاصی کمد دیواری نیز تعبیه شده است.

این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛همچنین ناگفته نماند که کلید خورده نیست.

این ویلای فلز دارای سند تک برگ می باشد؛ شما با خرید ویلا سنددار خیالتان بابت مشکلات احتمالی آینده جمع خواهد شد؛ زیرا امروزه در شمال کشور ویلاهای غیرقانونی در خارج از بافت مسکونی ساخته می شوند.

پوشش کف حیاط ویلا از سنگ می باشد؛ دور تا دور حیاط باغچه کاری شده و با گل و گیاهان زینتی تزئین شده است.

 نمای مدرنی که در این ویلای سنددار اجرا شده است، از جنس سنگ می باشد؛ سنگ هایی با رنگ مشکی و سفید؛ همچنین بخشی از نما، آجر نما کار شده است که بر زیبایی نمای مدرن افزوده است؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت دیدن نمایید.

 اگر پرداخت کامل مبلغ ویلا برای شما مشکل است، این ویلا بی شک گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ زیرا شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ همچنین می توانید برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با نور مخفی تزئین شده است.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان و مشاوران ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما کلیک نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22641
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه