صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در چمستان

309

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22620
زمین
130 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن شهرکی در چمستان

سلام و ارادت خدمت همه ی همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم در این روزهای سرد پاییزی، حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا در این آگهی، یک دستگاه ویلای فلت مدرن شهرکی در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر از طرفداران خرید ویلا مدرن هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهر چمستان نور بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی و کوهپایه ای استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با جنگل های زیبای این استان، مقصد مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ همین امر موجب شده است تا این شهر در صنعت ساخت و ساز به ویژه ساخت و ساز ویلا، پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

پس اگرشما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، چمستان می تواند یکی از بهترین مقصدها برای شما دوستان باشد.

متراژ کل مساحت این ویلای فلت، 130 متر می باشد؛  از این متراژ زمین، 70 متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

لازم به ذکر است که این ویلای فلت، کاملا نو ساز بوده و در سال 1401 بنا شده است و کلید نخورده است.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ این یعنی شما می توانید بخشی از کل مبلغ قرار داد را در ابتدا و ما بقی آن را طی چندین اقساط بلند مدت و اما بدون بهره بپردازید؛ پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ همچنین تیم ویلا دنیز برای رفاه حال مشتریان، ویلاهای اقساطی متعددی را آماده کرده است که شما می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

 متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و درجه 1 می باشد؛ دیوارهای ویلا کاغذدیواری، سقف آن کناف و پوشش کف ویلا نیز سرامیک می باشد.

باغچه کاری ویلا کاملا مهندسی شده و دلباز می باشد که در آن انواع گل های زینتی کاشته شده است؛ همچنین در باغچه نور پردازی نیز انجام شده است که آن را در شب نیز بسیار زیبا می کند.

نمای مدرن این ویلا رنگ روشن می باشد که با باغچه ترکیب رنگی زیبایی را به ارمغان آورده است؛ اگر علاقمند به مشاهده و خرید ویلا نما مدرن هستید، کلیک کنید.

 

سپاس از نگاه گرم شما.

چنانچه به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، مشاورین ما در همه ی ساعات شبانه روز آماده کمک و راهنمایی شما عزیزان می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22620
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه