صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در منطقه برند چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در منطقه برند چمستان

313

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22629
زمین
130 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در منطقه برند چمستان

سلام دوستان عزیز؛ زندگی مثل یک دوربین است؛ روی چیزهای مهم تمرکز کنید، لحظه های خوب را ثبت کنید و اگر کارها خوب پیش نرفت فقط یک عکس دیگر بگیرید؛ اوقات خوبی داشته باشید همراهان گرامی.

امروز در کنار شما عزیزان، قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن شهرکی که در یک منطقه برند شهر چمستان بنا شده است، بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی و سرسبز استان مازندران می باشد؛ این شهر که دارای آب و هوای بسیار معتدلی می باشد، توانسته است در صنعت ساخت و ساز مخصوصا ویلا پیشرفت زیادی داشته باشد؛ همین موضوع، باعث شده است تا مناطق برند متعددی در این شهر به وجود بیاید؛ شما دوستان هم اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلای جنگلی، ۱۳۰ متر زمین دارد و متراژ زیربنای آن نیز ۸۰ متر است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که یک خواب آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 انشعابات آب، برق و گاز این ویلای نو ساز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلای خوش قیمت، در یک شهرک برند که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته می باشد، بنا شده است؛ به همین دلیل، امنیت آن بسیار بالا می باشد؛ اگر شما هم فقط روزهای خاص سال را به شمال کشور سفر می کنید، این ویلا بی شک گزینه بسیار خوبی برای شما می باشد.

 طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ آشپزخانه این ویلا مجهز به کابینت های درجه ۱ ام دی اف می باشد؛ دیوارهای ویلا، با کاغذدیواری های مرغوب پوشیده شده است؛ پوشش کف ویلا سرامیک می باشد؛ سقف ویلا با طرح های مختلف و دیدنی کناف کاری شده که با لوستر و هالوژن تزئین شده است.

 نمای این ویلای نوساز، به صورت مدرن طراحی شده است؛ این نوع نما، برای افراد بروز و مشتریان خاص پسند بسیار مناسب و ایده آل می باشد؛ اگر شما هم از این دسته مشتریان هستید و قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، می توانید از سایر ویلاهای نما مدرن ما نیز دیدن نمایید.

 

اگر به دنبال خرید ویلا خوش قیمت در شمال هستید، بی شک مشاورین ما آماده راهنمایی و کمک به شما عزیزان می باشند؛ برای ارتباط و دریافت مشاوره کاملا رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در کنار هر آگهی قرار دارد را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22629
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه