صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

320

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22636
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

سلام و درود به همه ی عزیزان و سروران گرامی سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب و ایام به کامتون باشه.

امروز قصد داریم تا در مورد یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نماسنگ به شما عزیزان توضیحاتی بدیم؛ پس چنانچه علاقمند به خرید ویلا نیم پیلوت هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ به دلیل مجاورت شهر چمستان با جنگل های سر سبز استان مازندران، ویلاهای جنگلی متعددی را در خود جای داده است؛ پس اغلب کسانی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، این شهر را برای خرید ویلا در شمال انتخاب می کنند.

 متراژ کل زمین این ویلا 200 متر و زیربنای آن هم 100 متر می باشد؛ در این ویلای نیم پیلوت، 2 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 شرایط فروش این ویلای جنگلی به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ پس اگر شما هم قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلا دارای ساختار نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای یک ساختار یک و نیم طبقه ای می باشند؛ این نوع ویلا به دلیل طراحی منحصر به فرد، معمولا دارای پارکینگ مسقف یا انباری می باشند؛ طراحی ویلای نیم پیلوت، به گونه ای است که شما پس از ورود به ویلا، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی را مشاهده خواهید کرد؛ اتاق خواب ها نیز با اختلاف نیم طبقه ای از سطح زمین بنا می شوند.

 حیاط سازی ویلا بسیار زیبا و بی نقص می باشد؛ در باغچه ویلا، درختان چندین ساله و تنومند کاشته شده است؛ در کنار درختان سرسبز، گل ها و گیاهان زینتی نیز کاشته شده است که زیبایی باغچه را دو چندان کرده است؛ پوشش کف حیاط از سنگ می باشد؛ البته ناگفته نماند که در حیاط، آلاچیق نیز تعبیه شده است که می توانید از آن لذت ببرید.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت روستا و جنگل های سرسبز و کوهستان می باشد.

 نمای این ویلای نیم پیلوت جنگلی، سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ، دارای قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلاها هستند؛ زیرا سنگ نما، قیمت بیشتری نسبت به سایر مصالح دارد و دلیل قیمت بیشتر هم این است که سنگ دارای مقاومت بالایی در مقابل تغییرات جوی هوا می باشد؛ به همین دلیل، اگر جنس سنگ درجه 1 باشد، رنگ آن تغییر نمی کند و طی سال های طولانی می تواند زیبایی خود را حفظ نماید.

 

امروزه در شمال کشور ویلاهای متعددی ساخته و البته فروخته می شود؛ اما تیم تخصصی ویلا دنیز در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب را در شمال کشور داشته باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما عزیزان در ارتباط باشند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22636
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه