صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

327

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22778
زمین
320 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن شهرکی در نوشهر

سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان محترم؛ امیدوارم حال یک یکتون عالی باشه؛ راستی، شب یلداتون مبارک؛ امیدوارم در این شب در کنار خانواده محترمتون اوقات خوشی را سپری کنید.

 امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن شهرکی که در شهر ساحلی جنگلی نوشهر بنا شده است را معرفی کنیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا نوشهر هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

ویلاها از نظر موقعیت قرارگیری، به دو دسته شهرکی و مستقل تقسیم می شوند؛ ویلاهای شهرکی به ویلاهایی گفته می‌ شود که در یک مکان مشخص که دور تا دور آن دیوار شده باشد و با نگهبانی و دوربین مداربسته کنترل شود، قرار می گیرد؛ این ویلاها از نظر امنیت دارای سطح بالایی می باشند؛ اما شاید افرادی هم علاقمند به شلوغی شهرک نباشند؛ پس برای این دسته از افراد، خرید ویلا شهرکی توصیه نمی شود.

البته ناگفته نماند که این ویلا در یک شهرک برند بنا شده است که دارای نگهبانی شبانه روزی و دوربین مدار بسته می باشد؛ این شهرک دقیقاً لب جاده اصلی می باشد و به همین دلیل شما دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز رفاهی، دریا و جنگل خواهید داشت.

 متراژ کل زمین این ویلای مدرن، ۳۲۰ متر و زیربنای آن هم ۳۰۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که تمامی این اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل نصب می باشد.

 نمای این ویلای شهرکی به صورت مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای نما مدرن به ویلایی گفته می شود که دارای طراحی بسیار زیبا، چشم نواز و البته جدید هستند؛ این نوع ویلا معمولا برای افرادی که به دنبال خرید ویلاهای به روز و جدید هستند و از طرح های مدرن استقبال می کنند، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن می‌ توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 ‏ حیاط ویلا بسیار سرسبز و دارای گل های رنگارنگ و گیاهان زینتی می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ این یک مزیت بسیار بزرگ برای خرید ویلا در شمال محسوب می‌ شود؛ پس اگر شما هم به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلاد نیز دیدن نمایید.

این ویلا دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را راحت می سازند؛ اگر برای شما خرید ویلا سنددار در اولویت قرار دارد، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در انتهای هر آگهی به صورت اختصاصی قرار دارد را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22778
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه