صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا دوبلکس استخردار فول فرنیش در رویان

خرید ویلا دوبلکس استخردار فول فرنیش در رویان

276

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22769
زمین
310 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار فول فرنیش در رویان

سلام و درود فراوان بر شما هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و روزهای خوبی رو سپری کنید.

امروز در خدمت شما هستم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس فول فرنیش که در شهر رویان بنا شده است را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا فول فرنیش هستید، تا انتها ما را همراهی کنید.

 شهر رویان یکی از شهر های زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر که جزو شهرستان نور به حساب می آید، به دلیل مجاورت با دریای خزر به یک شهر گردشگری تبدیل شده است؛ پس اگر شما علاقمند به خرید ویلا ساحلی هستید، می توانید این شهر را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده و خرید ویلا رویان کلید.

 این ویلای دوبلکس دارای طراحی مهندسی شده فوق العاده جذاب و دیدنی می باشد؛ نمای این ویلا که به صورت مدرن طراحی شده است، تلفیقی از سنگ، چوب و شیشه می باشد که دارای هارمونی رنگی بسیار چشم‌ نوازی است؛ خرید ویلا نما مدرن مطمئنا برای افرادی که به دنبال طرح های به روز و جدید هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 همانطور که در عنوان این آگهی خواندید، این ویلا به صورت فول فرنیش یا همان فول مبله به فروش می رسد؛ تمامی اجناس و وسایلی که در داخل ویلا قرار داده شده است، نو و از بهترین جنس ها می باشند؛ شما با خرید ویلا مبله، دیگر نیازی به صرف کردن هزینه و زمان در تجهیز کردن آن نخواهید داشت.

 در طبقه اول یک استخر مدرن با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ شما می توانید از این استخر در تمامی فصول سال استفاده کرده و لذت ببرید؛ با خرید ویلا استخردار، علاوه بر بهره برداری از ویلای شخصی در شمال کشور، می توانید از استخر شخصی تان در کنار خانواده محترم لذت ببرد‌.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۱۰ متر و زیربنای آن هم ۲۷۰ متر است تمامی انشعابات این ویلا به طور کامل نصب می باشد ویلای مبله در سال ۱۴۰۱ بنا شده و نوساز می باشد.

اگر بخواهیم از امکانات داخلی این ویلا سخن بگوییم، باید گفت که این ویلا دارای ۳ اتاق خواب می باشد که تمامی اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین کمد دیواری می باشند؛ تاسیسات گرمایشی این ویلا شامل شوفاژ و پکیج و همچنین تاسیسات سرمایشی آن شامل کولر اسپلیت است.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های مرغوب، هود و گاز رومیزی می باشد؛ سقف سرویس ها و حمام ها آسمان مجازی کار شده است.

در طبقه سوم، روف گاردن بزرگ و دلبازی طراحی شده است که درآن آلاچیق قرار داده شده تا بتوانید از آن لذت ببرید؛ همچنین ویوی روف گاردن به سمت جنگل، دریا و کوهستان می باشد.

اگر شما به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید، یقینا این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این ویلای نما مدرن، یک ویلای همه چیز تمام است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22769
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه