صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

540

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22800
زمین
250 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن لاکچری در چمستان

سلام خدمت یکایک شما همراهان عزیز و هم میهنان گرامی؛ حالتون چطوره؟

امروز در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای تریبلکس نما مدرن لاکچری که در شهر چمستان بنا شده است را معرفی کنیم؛ پس اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا جنگلی هستید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای تریبلکس همانطور که در عنوان آگهی خواندید، در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای زیبا و خوش آب و هوا اما کم جمعیت استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر از توابع مرکزی شهرستان نور محسوب می باشد؛ شهر چمستان به واسطه شهرستان نور، به دریای خزر و به واسطه شهرستان آمل به پایتخت کشور دسترسی دارد.

 شما عزیزان می توانید برای مشاهده و خرید ویلا چمستان، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر جنگلی بنا شده‌ اند، دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین ویلا ۲۵۰ متر و زیربنای آن هم ۲۵۰ متر می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلای لاکچری در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 در حیاط ویلا، یک استخر با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ پس اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا استخردار هستید تا علاوه بر سکونت در ویلای شخصی، بتوانید از استخر شخصی خود نیز استفاده کنید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 در طبقه آخر روف گاردن با ویوی آزاد جنگل و کوهستان طراحی شده است.

نمایی که برای این ویلای تریبلکس در نظر گرفته شده است، مدرن می باشد؛ نماهای مدرن امروزه به دلیل پیشرفت در صنعت ساخت و ساز، بیشتر دیده می شوند؛ این نوع نما معمولاً زودتر تمام کار شده و دارای هزینه کمتری نیز نسبت به نماهای سنگی می باشند؛ از همین‌ رو، طرفداران خرید ویلا نما مدرن به ویژه در شمال کشور زیاد است.

یکی از دیگر مزیت های این ویلای لاکچری استخردار، شرایط فروش اقساطی آن می باشد؛ شما می توانید با پرداخت بخشی از مبلغ کل ویلا، کلید آن را تحویل گرفته و مابقی مبلغ را می توانید طی اقساط بدون بهره پرداخت کنید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های ام دی اف، هود و گاز رومیزی می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و پوشش کف آن نیز از سرامیک است.

 ویلاهای تریبلکس به آن دسته از ویلاهایی ابلاغ می شود که در سه طبقه و اغلب به صورت فول آپشن و مدرن طراحی می شوند؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن امکانات بیشتر و همچنین داشتن زیربنای بیشتر نسبت به سایر ویلاها، برای همه افراد میسر نمی باشد.

 

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید نسبت به پرکردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما رجوع کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22800
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه