دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟


 

چمستان به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، در بسیاری از روز های سال، دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد، باید بدانید که چمستان جزو منطقه ی جنگلی در شمال محسوب می شود، از این سوی روستاهای چمستان، جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، چمستان به دلیل داشتن طبیعت بکر، قرار گرفتن بین شهرهای آمل، نور، دسترسی راحت به تهران، محمودآباد و نوشهر و... مورد توجه اکثر خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است، چمستان دارای روستاهایی بینظیری همچون؛ بهدشت، امیرآباد، سعادت آباد، کچلده، ایرکا و... می باشد، در این مقاله قصد معرفی روستاهای برند؛ امیرآباد و سعادت آباد را داریم، با ما همراه باشید.

 

دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟

 


امیر آباد کجاست؟


 

در ابتدا باید بدانید، امیرآباد روستایی است از توابع بخش چمستان که از توابع شهرستان نور نیز محسوب می شود، روستای امیرآباد، در 10 کیلومتری جاده آمل به چمستان قرار دارد، امیرآباد با وجود اینکه از توابع نور می باشد، اما در نزدیکی شهر آمل واقع شده است، از این سوی امیرآباد به تهران، دسترسی راحتی دارد، و از دو مسیر می توان از تهران به امیرآباد دسترسی داشت، یکی از مسیرهای سریع و کوتاه، جاده هراز می باشد، این مسیر دارای مسافتی معادل 202 کیلومتر می باشد، که شما در این مسیر بعد از اینکه جاده هراز را طی نموده اید، در 5 کیلومتری شهر آمل به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد، که وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، و حدودا بعد از پیمودن 10 کیلومتر به روستای امیرآباد خواهید رسید، و همچنین باید بدانید که مسیر دوم، برای دسترسی به امیرآباد از تهران، جاده چالوس می باشد، این مسیر به دلیل زیبایی و جاده پر پیچ و خم و... مورد توجه اکثر مسافران قرار گرفته است، اگر جاده چالوس را انتخاب کرده اید، باید بدانید که مسافتی حدود 245 کیلومتر در انتظار شماست، پس باید بدانید که، شما از این مسیر بعد از تهران، وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، تقریبا در انتهای این مسیر روستای امیرآباد قرار دارد.

امیرآباد به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، دسترسی راحتی به جنگل و دریا دارد، مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است، از این سوی خرید ویلا در امیرآباد بی شک یکی از بهترین گزینه در خرید ویلا در شمال می باشد، لازم به ذکر می باشد، که امروزه ساخت و ساز ویلا در امیرآباد پیشرفت چشمگیری داشته است، در واقع به دلیل رشد سریع قیمت زمین در این منطقه، سرمایه گذاران بسیاری را که قصد سرمایه گذاری در شمال و خرید زمین در شمال را دارند، به سوی خود جلب کرده است، ویژگی و مزایای امیرآباد چمستان، به صورت زیر می باشد؛

 

  • امیرآباد فاصله کمی با جنگل و دریا دارد.
  • امیرآباد، همچون سایر مناطق استان مازندران، در اطراف خود روستاهای بسیار زیبایی دارد.
  •  امیرآباد، مانند بسیاری از مناطق شمال، هنوز دچار افزایش قیمت ناگهانی نشده است، بنابراین شما در این منطقه، می توانید زمین و ویلایی با قیمت مناسب خریداری کنید.
  • ارزش ملک، ویلا در امیرآباد روزانه در حال افزایش می باشد.
  • امیرآباد از پتانسیل بالایی برای تولید محصولات زراعی برخوردار است.
  • ویلاها در امیرآباد با بهترین متریال ساخته شده اند.
  • امیرآباد، به شهرهایی اعم از؛ نور، نوشهر، چمستان، آمل دسترسی سریع و راحتی دارد، بنابراین شما به مناطق گردشگری و رفاهی چنین شهرهایی دسترسی خواهید داشت.
  • و....

 

 

 دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟

 

در متن فوق، به معرفی جزئی از امیرآباد پرداخته ایم، اگر قصد خرید ویلا در امیرآباد را دارید، می توانید به مشاورین مجرب ویلا دنیز مراجعه کنید، تا شما را در هر زمینه ایی راهنمایی کنند.

 


سعادت آباد کجاست؟


 

در ابتدا باید بدانید که سعادت آباد، جزو منطقه ی جنگلی_کوهستانی محسوب می شود، سعادت آباد با اینکه از توابع شهرستان نور و چمستان است، اما تقریبا نزدیک به شهرستان آمل می باشد، و با مرکز شهر آمل 16 کیلومتر فاصله دارد، این روستا در دهستان میان رود و در جاده بین آمل و چمستان واقع می باشد، از این سوی با تهران فاصله بسیار کمی دارد، برای رسیدن به روستای سعادت آباد از تهران، از طریق 2 مسیر قابل دسترسی است، یکی از مسیرها، جاده هراز می باشد، که شما از این جاده از شهرهای همچون؛ تهران، جاجرود، بومهن، رودهن، آبعلی، مشا، پلور، آب اسک، گزنک و.... گذر خواهید کرد، و زمانی که به 2 کیلومتری آمل رسیده اید، در واقع به منطقه هلومسر نزدیک خواهید شد که، وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله خواهید شد، و از آنجا وارد مسیر کمربندی آمل به چمستان می شوید، و به سمت چمستان حرکت می کنید، بنابراین روستای سعادت آباد بعد از منطقه بنفشه ده در سمت چپ شما قرار می گیرد، بدین ترتیب، باید بدانید که، مسافتی حدود 202 کیلومتر در انتظار شما خواهد بود، مسیری دومی که می توان از تهران به سعادت آباد دسترسی داشت، جاده چالوس می باشد، زمانی مسیر دوم، یعنی مسیر جاده چالوس را انتخاب می شود، باید بدانید که مسیر فوق العاده زیبایی در انتظار شما خواهید بود، شما در این مسیر بعد از تهران وارد جاده چالوس شده و در نهایت به شهر چالوس می رسید، و از آنجا به سمت شهرستان نور و وارد کمربندی نور به آمل می شوید، و از شهر چمستان نیز عبور می کنید، در سمت راست شما بعد از منطقه بنفشه ده به روستای سعادت آباد می رسید، و شما برای رسیدن به سعادت آباد، مسافتی معادل 245 کیلومتر در پیش خواهید داشت.

همانطور که گفته شد، سعادت آباد از روستاهای توابع شهر چمستان  و شهرستان نور در استان مازندران است، از این سوی افرادی که به دنبال خرید ویلا در چمستان هستند، خرید ویلا در سعادت آباد، گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، امروزه، افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی و سرمایه گذاری در شمال هستند، مشاوران ما سعادت آباد را به آنان پیشنهاد می دهند، و حتی بسیاری از ساکنین تهران که، قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می توانند با خرید ویلا در سعادت آباد، خود را سه الی چهار ساعته به ویلای خود برسانند، شما از طریق سعادت آباد، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی انجام دهید، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در سعادت آباد چمستان، در حال افزایش می باشد، و اغلب ویلاها دارای شرایط فروش به صورت اقساطی می باشند، همچنین اسناد و مدارک رسمی ویلاها در سعادت آباد، به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و.... می باشد، پس با خیال راحت بتوانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید، لازم به ذکر می باشد که این روستای سرسبز از نظر موقعیتی در مکان جغرافیایی عالی قرار گرفته است، از این سوی شغل اکثر مردم این روستا، باغداری، کشاورزی، دامداری و... می باشد، و این روستا از امکانات عالی اعم از؛ مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مخصوص ورزش و فوتبال، مسجد، بهداشت و... برخوردار می باشد، همچنین در این فاصله روستاها و جنگل ها بینظیری همچون؛ امیرآباد، افراده، ایرکا، بنفشه ده، جلیکان و... قرار گرفته است، و  هر کدام از این روستاها با طبیعت خاص و جنگلی، توجه افراد را به خود جلب می نمایند.

 

دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟

برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.