صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

886

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19945
زمین
300 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین شهرکی با کاربری مسکونی در نوشهر

 

استان مازندران در جهت خرید زمین از پتانسیل های اقتصادی بسیاری برخوردار است و می تواند پذیرای مهاجران بسیاری از اقصی نقاط کشور باشد. آب و هوای پاکیزه، طبیعت بسیار زیبا، امکانات رفاهی مناسب و رشد اقتصادی قابل توجه باعث شده افراد بسیار زیادی این ناحیه را برای سرمایه گذاری، گذران تعطیلات و حتی زندگی انتخاب کنند. مسافران زیادی بعد از بازدید از دیدنی های استان مازندران و طبیعت منحصر به فرد آن نهایتا به فکر خرید ملک و مستقلات در منطقه شده و تصمیم به احداث ویلایی همیشگی برای خود و عزیزانشان می گیرند.

زمینی که در این آگهی  معرفی می کنیم؛ دارای کاربری مسکونی می باشد. زمین مسکونی زمین هایی هستند که مساحت کمتری از زمین های مناطق شمالی را شامل شده اما دارای متقاضیان بیشتری به خصوص از طرف خریداران غیر بومی می باشد. دریافت مجوز برای ساخت ویلا و آپارتمان برای این نوع از زمین ها به آسانی امکان پذیر بوده و جواز ساخت برای آن صادر می شود. زمین های با کاربری مسکونی از ارزش ریالی بیشتری برخودارند و با قیمت بالاتری نسبت به دو دسته قبلی معامله می شوند. زمین های مسکونی قابلیت خرید بهتری نسبت به دیگر زمین ها را دارا می باشند.

این زمین مسکونی داخل شهرک ویلایی تهرانی نشین واقع شده است. به صورت قطعات 300 ، 340 و 400 متری موجود می باشد. و هر کدام دارای انشعابات خصوصی آب، برق و گاز می باشند.

زمانیکه ساخت شهرک، استارت می‌خورد و ویلا شهرکی رسماً ایجاد می شود، ممکن است بخشی از زمین‌های موجود در ویلا خالی از سکنه باشند (زمین‌هایی که آماده فروش تلقی می‌شوند). این زمین‌ها نیز، همان زمین‌های شهرکی هستند، به عبارتی زمین‌های شهرکی همیشه به صورت هکتاری و بزرگ متراژ نیستند، گاهاً همین زمین‌های بزرگ را به صورت قطعه‌بندی شده برای فروش آماده می‌سازند، تا با پرداخت هزینه‌های کمتر هم بتوان صاحب زمینی در شمال شد.

 

اگر در هنگام خرید زمین در شمال تمامی نکات را به دقت بررسی کنید، احتمال اینکه خریدی درست و قابل اطمینان داشته باشید بالاتر خواهد بود. اما در حالت کلی با توجه به شرایط موجود، بهتر است در مورد انتخاب یک بنگاه و بستر مناسب نیز دقت لازم را به خرج دهید همچنین توصیه می‌کنیم تا پیش از خرید، با متخصصان و افراد دارای تجربه در این زمینه مشورت کنید. در این خصوص سایت ویلا دنیز به شما پیشنهاد می کند مقاله ( 7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال) را مطالعه نمائید.

 

 

 مشخصات و امکانات کلی زمین مسکونی در نوشهر:

داخل شهرک

3 پلاک زمین با کاربری مسکونی

متراژ ۳۰۰ و ۳۴۰ و ۴۰۰ متری

 شمالی جنوبی

انشعابات آب برق گاز

 

 خرید زمین مسکونی  در شمال خواسته ی عموم مردم بوده که گروه مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از این ملک با کد 19945 را پیشنهاد می دهند.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاوران ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ما در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

زمین - باغ های مشابه