صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین در شهرک جنگلی

خرید زمین در شهرک جنگلی

545

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17979
زمین
620 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین در شهرک جنگلی

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

در هنگام خرید ملک و یا ویلا در شمال، باید زمین مناسبی را پیدا کنید که در آینده، هیچ مشکلی در مسائل حقوقی و اسناد رسمی و.. نداشته باشد.

کسانی که قصد خرید زمین در شمال در مناطق روستایی، در شمال کشور را دارند، باید در ابتدا نوع کاربری زمین را مشخص نمایند، زیرا در شمال کشور، انواع زمین وجود دارد، مانند؛ زمین کشاورزی، زمین باغی، زمین مسکونی و.... چون بسیاری از زمین های موجود در شمال در بافت روستایی و در بخش کشاورزی قرار دارند، و جواز ساخت و ساز برای این زمین ها به دلیل نوع کاربری آن صادر نمی شود، و زمانی که شما قصد ساخت و ساز بعد از خرید زمین در نوشهر را دارید، باید زمین هایی به عنوان کاربر مسکونی وجود دارد، خریداری نمائید، که بعد از خرید این زمین ها می توانید از طریق شهرداری و سازمان های مربوطه جواز ساخت را دریافت نمائید و اقدام به ساخت و ساز ویلا و... نمائید.

 یکی از مواردی که در قیمت گذاری زمین بسیار مهم است، لوکیشن زمین مورد نظر بوده که تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن خواهد داشت، این زمین دارای 620 متر مربع مساحت کل زمین آن می باشد، و تمامی انشعابات مهم از قبیل آب و برق و گاز را دارا می باشد، که شما برای دریافت آن دچار مشکل نخواهید شد.

این زمین در شهرکی با امنیت بالا و در منطقه توریستی نوشهر قرار دارد، زمین در شهرک، یکی از گزینه های مناسب و پرمتقاضی برای خرید زمین در شمال محسوب می شود، و همان طور که می دانید خرید زمین در شهرک به امنیت بالا و موقعیت مکانی و محیط بسیار عالی دارای طرفداران زیادی می باشد، و افرادی که قصد سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال را دارند به چنین زمین هایی با این امتیازات مثبت جذب می شوند.

زمین‌ هایی که شهرکی نامیده می‌ شوند، لازم است دارای اسناد معتبر باشند، مهم ترین سند زمین، سند تک برگ یا سند شش دانگ می باشد، که کامل ترین نوع سند است، و نیز نوع کاربری زمین باید داخل هر نوع سند ذکر  شود، خرید زمین سند دار یکی از بی حاشیه ترین معامله محسوب می شود.

 

در کلام آخر همیشه در خرید زمین به قیمت دقت کافی را به عمل آورید، و قبل از خرید زمین در شمال کافیست به مشاورین ویلا دنیز، مراجعه کنید و اطلاعات کامل از ملک مورد نظر، شهر و منطقه، شهرکی و یا مستقل بودن، نوع کاربری و قیمت منصفانه  و .... پرس و جو کنید و با خیال راحت اقدام به خرید در یکی از بهترین منطقه در کشور، نمایید.

 

در هنگام فروش زمین در شمال یک سری نکات وجود دارد، که شما با انجام آن ها می توانید به نتیجه دلخواه برسید، و با خرید زمین در شمال می توانید یک سرمایه گذاری مناسب به همراه سود بسیار در شمال داشته باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست به مشاوران مجرب ویلا دنیز که آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند، مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17979
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه