صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین شهرکی واقع در سیسنگان با امکانات ویژه

خرید زمین شهرکی واقع در سیسنگان با امکانات ویژه

735

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19956
زمین
500 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین شهرکی واقع در سیسنگان با امکانات ویژه

 

مشخصات و امکانات کلی این زمین شهرکی لوکس در نوشهر:

قطعات پونصد متر و بیشتر

مشاعات : جاده ۸ متری، استخر، بار، رختکن، آتشکده، زمین تنیس

فاصله تا دریا کمتر از ۱ کیلومتر

دید همزمان جنگل و دریا

سند مالکیت

انشعابات سر هر قطعه

کف شهرک اسفالت شده

ورودی شیک

اتاق نگهبانی

جدول کشی و درخت کاری شده

داخل بافت مسکونی

اخذ جواز ساخت از طریق دهیاری روستا و بنیاد مسکن

امنیت و آرامش کامل این شهرک برای ساکنین

 

این زمین در منطقه ی پارک جنگلی سیسنگان قرار دارد، فاصله این زمین داخل شهرک تا جاده اصلی 2000 متر بوده و این شهرک خصوصی در سیسنگان با درب ریموتی دوربین مداربسته و نگهبانی 24 ساعته برخوردار می باشد چند قطعه زمین 500 متری و بیشتر جهت ساخت موجود می باشد. فاصله این شهرک در منطقه سیسنگان تا دریا 1 کیلومتر و تا پمپ بنزین و داروخانه و درمانگاه حدودا 4 کیلومتر می باشد.

 

افرادی که قصد سرمایه گذاری در نوشهر  و مناطق برند آن مانند سی سنگان را دارند می توانند با خرید زمین و دریافت مجوز های لازم اقدام به ساخت و ساز کنند و سرمایه خود را چند برابر کنند. حتی اگر بر روی زمین ساخت و سازی نیز صورت نگیرد همان طور که گفته شد به مرور زمان بر قیمت زمین شما افزوده و باعث رسیدن شما به سود بیشتر می شود.

خرید زمین در سی سنگان می تواند بهترین راه برای سرمایه گذاری باشد، در واقع خرید زمین مناسب یکی از بهترین شیوه‌های درآمدزایی و افزایش سرمایه است. خرید زمین در سی سنگان با خود مزایای بسیاری را به همراه دارد که سبب شده سرمایه گذاران بسیاری با اهداف گوناگون اقدام به خرید زمین کنند و به سود برسند.

از مهم ترین دلایل محکمی که افراد را ترغیب به خرید زمین در سی سنگان می کند، وجود آب و هوا دلچسب و طبیعت بی نظیر این منطقه می باشد؛ که باعث شده عده ی بسیاری شهر سی سنگان را چه برای سفر و چه برای سرمایه گذاری و خرید زمین جنگلی یا خرید زمین ساحلی انتخاب کنند.

از دیگر دلایلی که مردم به سوی خرید زمین در سی سنگان روی آورده‌اند این است که این منطقه به لحاظ جذب توریست قوی است و منطقه‌ای رو به رشد محسوب می‌شود، بنابراین خرید ملک و زمین در این منطقه، نوعی سرمایه‌گذاری منطقی به شمار می‌رود.

 

 مهم ترین عاملی که سبب می شود شما در این مسیر موفق شوید پیدا کردن زمین مناسب است که باعث شود سرمایه‌گذاری با موفقیت و درآمد بالا همراه باشد. زمانی که اقدام به خرید زمین در نوشهر می کنید باید نکات مهمی را در نظر بگیرید از جمله: بررسی اسناد مالکیت زمین، موقعیت جغرافیایی زمین، نزدیک بودن به جاده اصلی، مشخص بودن کاربری زمین و ... می باشد.

سعی کنید در ابتدا هدف خود از خرید زمین در نوشهر مشخص کنید به علت اینکه کاربری زمین ها باهم متفاوت هستند و در سرمایه گذاری شما تاثیر می گذارند.

سعی کنید حتما اطلاعات لازم در این زمینه را جمع آوری کنید، پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به موفقیت و نتیجه مطلوب با مشاوران با تجربه و معتبر که در این زمینه تخصص دارند همراه شوید و از آنان درخواست کنید تا در این زمینه شما را کمک و یاری سازند تا زمینی مناسب در این نقطه از شمال خریداری کنید.

مشاوران حرفه ای و متخصص ویلا دنیز همراه شماست.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آگهی با کد 19956 به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19956
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه