صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین بافت مسکونی در چلندر

فروش زمین بافت مسکونی در چلندر

557

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،060،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19714
زمین
460 متر مربع
انشعابات

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین بافت مسکونی در چلندر

مشخصات و امکانات کلی خرید زمین در چلندر:

فاصله با جاده ۵۰ متر

460 متر زمین

داخل بافت مسکونی

سند تک برگ

 

مزایای خرید این زمین مسکونی در چلندر:

 

واقع در منطقه برند با پتانسیل سرمایه گذاری بالا: 

منطقه چلندر جزو حومه شهرستان نوشهر بوده و در فاصله 17 کیلومتری این شهر قرار دارد. روستای چلندر از سمت شمال به روستای حوضکتی و دریای خزر، از سمت جنوب به رشد کوه های البرز، از سمت شرق به روستای ملکار و حمزده و از سمت غرب به روستای دزدک متصل می باشد.

بیشتر مردم در فاصله بین شهر نوشهر تا رویان، منطقه چلندر را می شناسند چرا که از قدیم الایام تا بحال، چندین استراحتگاه ساحلی و جنگل در چلندر وجود داشته  و مامن خوبی برای هموطنان از اقسی نقاط کشور بوده است.

ورودی چلندر بسیار عریض بوده و اخیرا نیز بلوارکشی خیابان های اصلی آن نیز انجام شده است. در ابتدای ورودی چلندر در ضلع غربی آن مدرسه دبیرستان و راهنمایی صراف چلندر واقع شده است. فاصله جاده تا جنگل در چلندر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد. در طول مسیر مغازه های مختلف همانند مرغ فروشی، قصابی، نانوایی بربری و محلی و لواش، میوه فروشی، هایپر مارکت، برای تامین نیازهای اولیه وجود دارد. در واقع ورودی خیابان چلندر به نام روستای حوضکتی می باشد و از جاده گاز به بالا بنام منطقه چلندر می باشد.

شما با خرید زمین در این منطقه شاهد افزایش ارزش و قیمت زمین در طول زمان خواهید شد. با افزایش قیمت بازار املاک، قیمت زمین در چلندر نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، در شرایط ثبات قیمت مسکن نیز زمین‌ها و ویلاهای روستای چلندر افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. به این ترتیب با توجه به تورم و نوسانات قیمت با خرید زمین با افزایش قیمت و ارزش ملک خود مواجه می شوید.

یکی دیگر از مزایای خرید زمین در چلندر شروع فعالیت ساخت و ساز است. افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند می توانند با خرید این زمین و دریافت مجوز های لازم اقدام به ساخت و ساز کنند و سرمایه خود را چند برابر کنند.

 

زمینی با بافت مسکونی:

زمینی است که هنوز در آن ساخت و سازی صورت نگرفته اما مجوز ساخت واحد مسکونی برای آن از شهرداری یا دهیاری، گرفته یا می توان برای آن چنین مجوزی جهت ساخت و ساز ویلا یا مجتمع آپارتمانی، دریافت نمود. در واقع  به این معناست که زمین مورد نظر در نقشه دهیاری روستا در قسمت بافت مسکونی قرار گرفته است. بنابراین برای ساخت ویلا کافی است مجوزهای لازم اخذ شده و کار ساخت و ساز شروع شود.

افرادی که به دنبال ساخت ویلا هستند این نوع کاربری به دردشان می خورد، و براحتی می تواند انشعابات لازم را بهره برداری کنند.

برای دیدن سایر زمین های مسکونی در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.


 

همین حالا با تیم مجرب و کارآزموده ویلا دنیز  تماس برقرار نمایید تا مشاوره لازم جهت خرید این زمینِ مسکونی و همچنین اطلاعات از زمین های موجود دیگر در منطقه بهره مند شوید، کافیست با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در کلیه ویلاها و زمین های موجود در سایت به نوعی تمام آگهی های موجود در سایت گزینه ثبت درخواست مشاوره بدید درخواست خود را آنجا مکتوب نماید و با فشردن دکمه ثبت درخواست مشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

 


محدوده آدرس: چلندر

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 19714
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه